Gå til innhold

Hyyyl!! mobil i vaskemaskina.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå så sinna jeg er på meg selv nå,fant nettopp mobil telefonen til guttungen i vaskemaskina.

Har tatt av deksel nå og tenker å la den ligge til tørk til i morgen,tror du det er noe håp for den?

eller må jeg ut med masse penger til ny mobil i morgen?

Blir vel ramaskrik når han får høre hva jeghar gjort.

Dobbel snufs :(

Skrevet

Du må la den tørke lenger enn det før du prøver å slå den på...

Skrevet

Ikke slå den på, ta ut batteriet. Skyll den grundig i lunkent, rent vann. Legg den på radiatoren og la den tørke så mange dager du klarer før du slår den på.

Be til det du tror på.

Skrevet

Du må la den tørke lenger enn det før du prøver å slå den på...

Hvor lenge bør den ligge da?

Å kan jeg ikke så mye som prøve å slå den på før den tid?

Det klør i fingrene etter å prøve den.

Skrevet

Ikke slå den på, ta ut batteriet. Skyll den grundig i lunkent, rent vann. Legg den på radiatoren og la den tørke så mange dager du klarer før du slår den på.

Be til det du tror på.

Hehe tror ikke jeg skal skylle den lengre nå nei for renere enn den er nå går det ikke å få den.

Skal holde mine nysgjerrige fingre langt borte fra den i noen dager.

Kan vel si noen ord til han der oppe i kveld ja.

Skrevet

Jo tidligere du prøver å slå den på, jo større er sjangsen for at den dør for alltid.

Vet ikke hvor lenge... men det tar tid å tørke inni alle kriker og kroker da.

Skrevet

Jo tidligere du prøver å slå den på, jo større er sjangsen for at den dør for alltid.

Vet ikke hvor lenge... men det tar tid å tørke inni alle kriker og kroker da.

Psst.. du har en melding her.

Skrevet

Hehe tror ikke jeg skal skylle den lengre nå nei for renere enn den er nå går det ikke å få den.

Skal holde mine nysgjerrige fingre langt borte fra den i noen dager.

Kan vel si noen ord til han der oppe i kveld ja.

Faktum er at rent vann ikke leder strøm, så en mobil kan fungere under vann hvis vannet er helt kjemisk rent.

Lenge har produsenter av smøremidler reklamert med at f eks en drill kan fungere under vann når den er sprayet med "XXX-fluidum". Det skal liksom bevise at fluidumet er veldig bra. Men det er ikke helt riktig. Vannet er destillert og helt rent. Prøv å hive en teskje salt oppi, og vips er det gnistrende kortslutning, fluidum eller ikke. Drillen ville funket like godt under vann uten fluidum.

Skrevet

Faktum er at rent vann ikke leder strøm, så en mobil kan fungere under vann hvis vannet er helt kjemisk rent.

Lenge har produsenter av smøremidler reklamert med at f eks en drill kan fungere under vann når den er sprayet med "XXX-fluidum". Det skal liksom bevise at fluidumet er veldig bra. Men det er ikke helt riktig. Vannet er destillert og helt rent. Prøv å hive en teskje salt oppi, og vips er det gnistrende kortslutning, fluidum eller ikke. Drillen ville funket like godt under vann uten fluidum.

Det har jo vært både vaskemiddel,vanish og skyllemiddel i vaskevannet.

Den lukter nyvasket.

Skrevet

Hm, jeg har opplevd alt fra 4 dager til 4 uker før den fungerte igjen etter total langvarig drukning i diverse væsker.

Har aldri opplevd at de har dødd helt, og de har blitt vasket, ligget 12 timer OG ringt med vibrasjon i grønnsåpevann, ligget minst 1/2 time i eplejuice ++

Skrevet

Det har jo vært både vaskemiddel,vanish og skyllemiddel i vaskevannet.

Den lukter nyvasket.

Skyllemiddelet leder strøm. Bare noen dråper er nok.

Skrevet

Hm, jeg har opplevd alt fra 4 dager til 4 uker før den fungerte igjen etter total langvarig drukning i diverse væsker.

Har aldri opplevd at de har dødd helt, og de har blitt vasket, ligget 12 timer OG ringt med vibrasjon i grønnsåpevann, ligget minst 1/2 time i eplejuice ++

Gosh!

En mobiltelefonmishandler!

Jeg trodde at 80% av druknede telefoner havnet i toalettet?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Herregud, er det mulig? Hvor oppbevarer du mobilen din egentlig?

*ler*

Skrevet

Det samme skjedde med meg ifjor, mobilen virket helt fint etterpå den, det var en spesielt ren lyd i den :o), men displayet var ødelagt, kostet 800 å fikse, så da ble det heller ny mobil

Skrevet

*ler*

Litt distre, ganske klossete og jeg har barn :)

Skrevet

*ler*

Forrige mobil mistet jeg i skogen, fant den aldri igjen så der ligger den nok enda stakkars :(

Skrevet

Gosh!

En mobiltelefonmishandler!

Jeg trodde at 80% av druknede telefoner havnet i toalettet?

Tror kanskje jeg har gjort det også men jeg husker ikke helt. De har vært så mange steder.

Siste mobiltelefon mistet jeg i skauen og fant den aldri igjen så den ligger nok der enda :(

Skrevet

Tror kanskje jeg har gjort det også men jeg husker ikke helt. De har vært så mange steder.

Siste mobiltelefon mistet jeg i skauen og fant den aldri igjen så den ligger nok der enda :(

Syns jeg husker en som pissa på den på sopptur og samtidig ble bitt i rompa av en huggorm?

Var det deg?

Skrevet

Syns jeg husker en som pissa på den på sopptur og samtidig ble bitt i rompa av en huggorm?

Var det deg?

Nei den ble ikke tisset på og jeg har aldri blitt bitt av huggorm.

Jeg bare mistet den :)

Skrevet

Nei den ble ikke tisset på og jeg har aldri blitt bitt av huggorm.

Jeg bare mistet den :)

Naturvernforbundet har kunngjort at det er forbudt å skremme huggorm med hvite romper og lunkne stråler i sopp- og bærsesongen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...