monass Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 "Blir vel ramaskrik når han får høre hva jeg har gjort"...men en gutt som er stor nok til å ha mobil, er vi stor nok til å tømme lommer før han legger klærne til vask? ;-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 "Blir vel ramaskrik når han får høre hva jeg har gjort"...men en gutt som er stor nok til å ha mobil, er vi stor nok til å tømme lommer før han legger klærne til vask? ;-) Ikke alle barn er like. 0 Siter
Gjest Montass Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Haha..de har jeg klart selv en gang. Det gikk ikke så bra. Det skulle være en vanntett en også. Men simkortet toler det godt. Så det er sikkert ikke ødelagt.. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Naturvernforbundet har kunngjort at det er forbudt å skremme huggorm med hvite romper og lunkne stråler i sopp- og bærsesongen. dakar ormen ... 0 Siter
keinstein Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 dakar ormen ... Nå vil i hvertfall flere se etter huggorm når de skal tisse. Litt seint nå da. Ormen har lagt seg for vinteren. 0 Siter
org Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Syns jeg husker en som pissa på den på sopptur og samtidig ble bitt i rompa av en huggorm? Var det deg? Det må da være maks uflaks?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.