Gå til innhold

hva er det pinligste du ikke har gjort enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får mange tanker om pinlige ting som Kan skje, men som ikke har skjedd enda

Tenker på at jeg skriver en intim sms til noen og så bommer jeg på avsender, eller trykker på "Send til alle". og alle får vite om mitt privatliv i detalj.

har også nevroser om at jeg skulle sende mail hvor jeg klaget på en viss person og at jeg da skulle klare å sende mailen til akkurat den personen. Skikkelig flause

Eller at jeg skulle skrive noe i dagboka mi som jeg skulle flytte til et annet sted på disketten, kopiere den. Så skulle jeg skrive et innlegg på et forum og kopiere inn noe annet, og ved et uhell lime inn utdrag fra min dagbok...

Hva er deres nevroser?

Skrevet

At jeg i stedet for en overskrift her på dol, som starter på bokstaven "x" skriver inn hele mailadressen min, som jeg har lagret som hurtigtast... har nesten gjort det flere ganger.

Skrevet

Jeg amputerte feil bein på en pasient, det var litt flaut.

Da jeg oppdaget at det var feil pasient, ble jeg enda mer flau.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Der jeg jobber er det en del pcer i bruk, kan man si, og så er det slik at man kan gjennom nettet sende en melding fra en maskin til en annen, om man har den maskinens nr. Det kommer ikke opp navn, bare nr til den maskinen som har sendt en beskjed. For å gjøre en lang historie litt kortere, så trodde jeg at jeg hadde sendt en melding for å skremme en av mine venner på jobb, men da jeg løp bort til hennes kontor for å nyte reaksjonen, var der overhodet ingen reaksjon å spore. Min første tanke var jo da selvsagt at jeg nå hadde lest feil da jeg snoket for å finne maskinnr. hennes, slik at en eller annen hadde fått denne høyst private meldingen... Tok til slutt mot til meg og spurte om hun hadde fått den, og lettelsen var stor hos oss begge da hun bekreftet det! Så det er foreløpig det pinligste jeg ikke har gjort, altså sendt en dustete melding til noen som ikke skulle hatt den ;O)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

At jeg i stedet for en overskrift her på dol, som starter på bokstaven "x" skriver inn hele mailadressen min, som jeg har lagret som hurtigtast... har nesten gjort det flere ganger.

hahaha, det hadde jo vært litt morsomt!

*skrattler*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg amputerte feil bein på en pasient, det var litt flaut.

Da jeg oppdaget at det var feil pasient, ble jeg enda mer flau.

Tihi!

Skrevet

Tihi!

Jeg tok også i mot noen barn, og blandet sammen noen hudfarger osv. Det ble litt flaut å forsøke å bytte tilbake rundt overalt.

Det var et par kinesere som var litt misfornøyd med negroide trekk, men med noen slag og spark gikk det bra.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg tok også i mot noen barn, og blandet sammen noen hudfarger osv. Det ble litt flaut å forsøke å bytte tilbake rundt overalt.

Det var et par kinesere som var litt misfornøyd med negroide trekk, men med noen slag og spark gikk det bra.

Du har virkelig vært med på litt av hvert, du!

Skrevet

Du har virkelig vært med på litt av hvert, du!

Verre var da jeg skulle være med på den første rakettferden til månen, da tok jeg Grorudbanen i stedet for Østensjøbanen og rakk ikke oppskytningen. Det var veldig flaut.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Verre var da jeg skulle være med på den første rakettferden til månen, da tok jeg Grorudbanen i stedet for Østensjøbanen og rakk ikke oppskytningen. Det var veldig flaut.

Men dette er jo alle eksempler på flaue ting du HAR gjort, tråden var om pinlige hendelser som enda ikke har funnet sted. Jeg tror du bare tuller, jeg.

Skrevet

"Tenker på at jeg skriver en intim sms til noen og så bommer jeg på avsender, eller trykker på "Send til alle". og alle får vite om mitt privatliv i detalj."

Akkurat slik har jeg det også. Blir helt svett ved tanken på at feil person har fått sms`en :o)

Skrevet

Men dette er jo alle eksempler på flaue ting du HAR gjort, tråden var om pinlige hendelser som enda ikke har funnet sted. Jeg tror du bare tuller, jeg.

Men det er i mine mareritt!

Gjest rotløs
Skrevet

hahaha, det hadde jo vært litt morsomt!

*skrattler*

Jeg jobber som journalist.

Det har hendt jeg har gitt bilder filnavn som "Negergutt" og "sure dama" når jeg ikke husker navna. Hadde dette kommet på trykk vet jeg ikke hva jeg ville ha gjort...

Skrevet

Der jeg jobber er det en del pcer i bruk, kan man si, og så er det slik at man kan gjennom nettet sende en melding fra en maskin til en annen, om man har den maskinens nr. Det kommer ikke opp navn, bare nr til den maskinen som har sendt en beskjed. For å gjøre en lang historie litt kortere, så trodde jeg at jeg hadde sendt en melding for å skremme en av mine venner på jobb, men da jeg løp bort til hennes kontor for å nyte reaksjonen, var der overhodet ingen reaksjon å spore. Min første tanke var jo da selvsagt at jeg nå hadde lest feil da jeg snoket for å finne maskinnr. hennes, slik at en eller annen hadde fått denne høyst private meldingen... Tok til slutt mot til meg og spurte om hun hadde fått den, og lettelsen var stor hos oss begge da hun bekreftet det! Så det er foreløpig det pinligste jeg ikke har gjort, altså sendt en dustete melding til noen som ikke skulle hatt den ;O)

jeg fikk sendt en sånn til "ALLE" jeg - "blir du med på do?" - skrev jeg.....gjett om jeg fikk mange tilbud! hehe

Tootsieroll1365380854
Skrevet

jeg fikk sendt en sånn til "ALLE" jeg - "blir du med på do?" - skrev jeg.....gjett om jeg fikk mange tilbud! hehe

Hahahahaha!!

*Ler så jeg griner*

Skrevet

Har ikke noen spesielle slike "fobier" som du nevner, men selvsagt hadde det vært svært pinlig om det skjedde, hehe.

Men for noe år siden så hadde vi en chattekanal er på DOL, som hette småprat. Der var det i en periode at de private meldingene plutselig kom på åpent. Det var ikke hele setningen, men litt over halve.

Jeg tror aldri jeg har ledd så mye i den tiden. Det var utrolige greier som av og til dukket opp.

Fordelen var at man ikke så hvem som var avsenderen, men bare hva som ble skrevet. Det beste den som skrev meldingen kunne gjøre var å sitte musestille og ikke kommentere setningen som havnet på åpent. Men det fornøyerlige var jo at den som skrev dette fikk jo helt noia og røpet seg og forsøkte å pynte på det.

Husker ei som baksnakket meg noe jævlig og en setning havnet ut på åpent. Hadde ikke vedkommende forsøkt å pynte på det hadde jeg ikke visst hvem det var. Hun logget raskt av, hehe. Jeg lo så jeg holdt på å dette av stolen.

Til orintering så kommenterte jeg aldri mine meldinger som havnet på åpent, hehe.

Dæven, dette var tider det:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har hatt mareritt om natta noen ganger om at jeg sitter naken på do midt på Karl Johan.

Jeg er glad det bare er en drøm;o)

Jeg lurer litt på om denne drømmen kommer av at jeg satt naken på do etter en svømmetime på skolen. Glemte å låse døra og plutselig sto guttene i klassen forran meg og hadde det svært så morsomt. Det hadde ikke jeg.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har hatt mareritt om natta noen ganger om at jeg sitter naken på do midt på Karl Johan.

Jeg lurer litt på om denne drømmen kommer av at jeg satt naken på do etter en svømmetime på skolen. Glemte å låse døra og plutselig sto guttene i klassen forran meg og hadde det svært så morsomt. Det hadde ikke jeg.

Minner meg om en do jeg leste om i et blad. Husker ikke hvilket land det var, men doen er bygget kun av sort vindusglass. Når du ser den utenfra ser du bare en sort boks. Men når du går inn og setter deg ser det åpent ut på alle kanter!

Skrevet

Å drømme at man er naken, skal ifølge drømmetydere bety at man er redd for å bli avslørt for et eller annet.. ;-)

Skrevet

Min tabbekvote er velfylt, så det å skulle konstruere hypotese-tabber blir for mye for meg.

Pass!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...