Gjest KariKruskakli Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Å drømme at man er naken, skal ifølge drømmetydere bety at man er redd for å bli avslørt for et eller annet.. ;-) Ja, jeg har jo så mye å skjule:o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Ja, jeg har jo så mye å skjule:o) Ja, det må være utrolig mye du skjuler siden du drømmer _både_ at du er naken og at du sitter på do! ;-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Tja, jeg og kona har ikke blitt fersket av jentungen ennå. Har et ganske avslappet forhold til såkalte pinlige situasjoner - men den der er vel en av få som vil kunne gjøre meg stum og rødmende tror jeg. 0 Siter
Gjest Red Hot Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 h"ar også nevroser om at jeg skulle sende mail hvor jeg klaget på en viss person og at jeg da skulle klare å sende mailen til akkurat den personen. Skikkelig flause" Den har jeg gjort allerede. 0 Siter
Gjest Red Hot Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 h"ar også nevroser om at jeg skulle sende mail hvor jeg klaget på en viss person og at jeg da skulle klare å sende mailen til akkurat den personen. Skikkelig flause" Den har jeg gjort allerede. NEI. Sms var det. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Ja, det må være utrolig mye du skjuler siden du drømmer _både_ at du er naken og at du sitter på do! ;-) Ja, he he. Du skulle bare ha visst;) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Minner meg om en do jeg leste om i et blad. Husker ikke hvilket land det var, men doen er bygget kun av sort vindusglass. Når du ser den utenfra ser du bare en sort boks. Men når du går inn og setter deg ser det åpent ut på alle kanter! Jøss. der hadde ikke greid å få gjort stort;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Ja, he he. Du skulle bare ha visst;) Prøver du å forstyrre nattesøvnen min, eller? *drømmer om alt det rare KariKruskakli har gjort* 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Minner meg om en do jeg leste om i et blad. Husker ikke hvilket land det var, men doen er bygget kun av sort vindusglass. Når du ser den utenfra ser du bare en sort boks. Men når du går inn og setter deg ser det åpent ut på alle kanter! leste også om den doen. Tror nok jeg hadde vært rimelig desperat for å bruke den doen ja:) 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Ja, he he. Du skulle bare ha visst;) Du skjuler at du er en DOL'er antar jeg - og det kan være ille nok det! 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jøss. der hadde ikke greid å få gjort stort;) http://www.outsidethebeltway.com/fotos/cleartoilet.gif 0 Siter
mrxx Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 NEI. Sms var det. Hehe, bra gjort.....ikke noe bedre på sms. Hvordan gikk det? 0 Siter
Gjest skikkelig fælt Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 En av mine nevroser ble til virkelighet her om dagen. Jeg skulle videresende en mail med en spydig kommentar om avsenderen, klarte i stedet svare til avsender med den spydige kommentaren. Jada, - konfliktnivået ble noe høyere etter det! Dette var i jobbsammenheng. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Du skjuler at du er en DOL'er antar jeg - og det kan være ille nok det! Ja, det gjør jeg ihvertfall;) 0 Siter
Gjest Red Hot Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hehe, bra gjort.....ikke noe bedre på sms. Hvordan gikk det? jeg greide ro meg i land. det er jo en grunn til at jeg snakket stygt om henne og da. At hun ikke er så veldig lur. Så det gikk greit. såfremt hun ikke later som. Men tror ikke det. Rodde meg inn ved at istedet for at hun er gjerrig og gnien, så er det jeg som har lånt ut altfor mange penger og burde lære meg å kontrollere det slik som henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.