Gå til innhold

hva er det pinligste du ikke har gjort enda?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Å drømme at man er naken, skal ifølge drømmetydere bety at man er redd for å bli avslørt for et eller annet.. ;-)

Ja, jeg har jo så mye å skjule:o)

Skrevet

Ja, jeg har jo så mye å skjule:o)

Ja, det må være utrolig mye du skjuler siden du drømmer _både_ at du er naken og at du sitter på do!

;-)

Skrevet

Tja, jeg og kona har ikke blitt fersket av jentungen ennå.

Har et ganske avslappet forhold til såkalte pinlige situasjoner - men den der er vel en av få som vil kunne gjøre meg stum og rødmende tror jeg.

Gjest Red Hot
Skrevet

h"ar også nevroser om at jeg skulle sende mail hvor jeg klaget på en viss person og at jeg da skulle klare å sende mailen til akkurat den personen. Skikkelig flause"

Den har jeg gjort allerede.

Gjest Red Hot
Skrevet

h"ar også nevroser om at jeg skulle sende mail hvor jeg klaget på en viss person og at jeg da skulle klare å sende mailen til akkurat den personen. Skikkelig flause"

Den har jeg gjort allerede.

NEI. Sms var det.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det må være utrolig mye du skjuler siden du drømmer _både_ at du er naken og at du sitter på do!

;-)

Ja, he he.

Du skulle bare ha visst;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Minner meg om en do jeg leste om i et blad. Husker ikke hvilket land det var, men doen er bygget kun av sort vindusglass. Når du ser den utenfra ser du bare en sort boks. Men når du går inn og setter deg ser det åpent ut på alle kanter!

Jøss. der hadde ikke greid å få gjort stort;)

Skrevet

Ja, he he.

Prøver du å forstyrre nattesøvnen min, eller?

*drømmer om alt det rare KariKruskakli har gjort*

Skrevet

Minner meg om en do jeg leste om i et blad. Husker ikke hvilket land det var, men doen er bygget kun av sort vindusglass. Når du ser den utenfra ser du bare en sort boks. Men når du går inn og setter deg ser det åpent ut på alle kanter!

leste også om den doen. Tror nok jeg hadde vært rimelig desperat for å bruke den doen ja:)

Skrevet

Ja, he he.

Du skjuler at du er en DOL'er antar jeg - og det kan være ille nok det! :)

Skrevet

NEI. Sms var det.

Hehe, bra gjort.....ikke noe bedre på sms. Hvordan gikk det?

Gjest skikkelig fælt
Skrevet

En av mine nevroser ble til virkelighet her om dagen.

Jeg skulle videresende en mail med en spydig kommentar om avsenderen, klarte i stedet svare til avsender med den spydige kommentaren. Jada, - konfliktnivået ble noe høyere etter det!

Dette var i jobbsammenheng.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du skjuler at du er en DOL'er antar jeg - og det kan være ille nok det! :)

Ja, det gjør jeg ihvertfall;)

Gjest Red Hot
Skrevet

Hehe, bra gjort.....ikke noe bedre på sms. Hvordan gikk det?

jeg greide ro meg i land. det er jo en grunn til at jeg snakket stygt om henne og da. At hun ikke er så veldig lur. Så det gikk greit. såfremt hun ikke later som. Men tror ikke det.

Rodde meg inn ved at istedet for at hun er gjerrig og gnien, så er det jeg som har lånt ut altfor mange penger og burde lære meg å kontrollere det slik som henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...