Gå til innhold

Bilder i .png-format.

Gjest Bilder i .png-format.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å sende noen bilder av barna våre til ei venninne. Jeg har fått bildene fra en annen igjen og jeg hadde ingen problemer med å åpne bildene.

Bildene er i .png-format. Min venninne får dem ikke opp. Jeg har spurt henne hvilket operativsystem hun har, men det vet hun ikke.

Er det noen som vet hvilket program som kreves for å kunne åpne dokumenter/vedlegg i .png-format?

Takker!

Skrevet

http://www.libpng.org/pub/png/pngaped.html

(det meste)

Eventuelt åpne dem i Internett explorer eller netscape, mozilla/firefox skal vel også fungere.

Takk for svaret.

Når jeg åpner bildene her hos meg, er det Microsoft Photo Editor som brukes ser jeg.

Men jeg skal prøve å åpne dem og lagre dem med .jpg-format, slike Åsemor har tipset meg om på Åpent forum.

Den linken du la ved skjønte jeg ingenting av :-p

Skrevet

Takk for svaret.

Når jeg åpner bildene her hos meg, er det Microsoft Photo Editor som brukes ser jeg.

Men jeg skal prøve å åpne dem og lagre dem med .jpg-format, slike Åsemor har tipset meg om på Åpent forum.

Den linken du la ved skjønte jeg ingenting av :-p

Det var en oversikt over programmer som støttet det filformatet.

Omtrent alle programmer i hele verden :P

Alltid lurest å bruke jpeg eller andre mer brukte standarder.

Skrevet

Det var en oversikt over programmer som støttet det filformatet.

Omtrent alle programmer i hele verden :P

Alltid lurest å bruke jpeg eller andre mer brukte standarder.

Ja, det var det jeg trodde linken inneholdt også, men så så jeg ikke at det sto Microsoft Photo Editor der, og da trodde jeg at det ikke kunne være en slik oversikt allikevel.

Men jeg tror altså nå at jeg må lagre bildene i .jpg-format først før jeg videresender dem.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, det var det jeg trodde linken inneholdt også, men så så jeg ikke at det sto Microsoft Photo Editor der, og da trodde jeg at det ikke kunne være en slik oversikt allikevel.

Men jeg tror altså nå at jeg må lagre bildene i .jpg-format først før jeg videresender dem.

"Men jeg tror altså nå at jeg må lagre bildene i .jpg-format først før jeg videresender dem"

Det tror jeg også;)

Skrevet

"Men jeg tror altså nå at jeg må lagre bildene i .jpg-format først før jeg videresender dem"

Det tror jeg også;)

Takk, jeg skal prøve det i morgen. Hvis det ikke hjelper så kommer jeg tilbake.

Følg med i neste episode! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...