Gjest Bilder i .png-format. Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har prøvd å sende noen bilder av barna våre til ei venninne. Jeg har fått bildene fra en annen igjen og jeg hadde ingen problemer med å åpne bildene. Bildene er i .png-format. Min venninne får dem ikke opp. Jeg har spurt henne hvilket operativsystem hun har, men det vet hun ikke. Er det noen som vet hvilket program som kreves for å kunne åpne dokumenter/vedlegg i .png-format? Takker! 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Ekke det Photoshop-filer da tro? Sånne som er under redigering... Du bør åpne de og lagre som jpg før du sender videre tror jeg. 0 Siter
Gjest Bilder i .png-format. Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Ekke det Photoshop-filer da tro? Sånne som er under redigering... Du bør åpne de og lagre som jpg før du sender videre tror jeg. Sier du det? Kanskje det ja. Men det er litt rart at jeg ikke hadde noen problemer med å åpne bildene da jeg fikk dem. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Sier du det? Kanskje det ja. Men det er litt rart at jeg ikke hadde noen problemer med å åpne bildene da jeg fikk dem. Nei, det er ikke noe rart hvis du har et program som støtter det og vedkommende ikke har det. 0 Siter
Gjest Bilder i .png-format. Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Nei, det er ikke noe rart hvis du har et program som støtter det og vedkommende ikke har det. Ok, jeg skal prøve det, takk for tipset! 0 Siter
flisa Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Sier du det? Kanskje det ja. Men det er litt rart at jeg ikke hadde noen problemer med å åpne bildene da jeg fikk dem. Nei - det er psd som er Photoshop-filer. 0 Siter
Gjest Bilder i .png-format. Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Nei - det er psd som er Photoshop-filer. Ok, takk for opplysningen :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Et bilde i png-format kan både leses/åpnes i Paint og nettlesere. 0 Siter
Gjest Bilder i .png-format. Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Et bilde i png-format kan både leses/åpnes i Paint og nettlesere. Hm, det er så rart,for venninna mi får ikke åpnet bildene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.