Gå til innhold

Bilder i .png-format / også på data-forumet.

Anbefalte innlegg

Gjest Bilder i .png-format.
Skrevet

Jeg har prøvd å sende noen bilder av barna våre til ei venninne. Jeg har fått bildene fra en annen igjen og jeg hadde ingen problemer med å åpne bildene.

Bildene er i .png-format. Min venninne får dem ikke opp. Jeg har spurt henne hvilket operativsystem hun har, men det vet hun ikke.

Er det noen som vet hvilket program som kreves for å kunne åpne dokumenter/vedlegg i .png-format?

Takker!

Skrevet

Ekke det Photoshop-filer da tro? Sånne som er under redigering... Du bør åpne de og lagre som jpg før du sender videre tror jeg.

Skrevet

Ekke det Photoshop-filer da tro? Sånne som er under redigering... Du bør åpne de og lagre som jpg før du sender videre tror jeg.

Sier du det? Kanskje det ja. Men det er litt rart at jeg ikke hadde noen problemer med å åpne bildene da jeg fikk dem.

Skrevet

Sier du det? Kanskje det ja. Men det er litt rart at jeg ikke hadde noen problemer med å åpne bildene da jeg fikk dem.

Nei, det er ikke noe rart hvis du har et program som støtter det og vedkommende ikke har det.

Skrevet

Nei, det er ikke noe rart hvis du har et program som støtter det og vedkommende ikke har det.

Ok, jeg skal prøve det, takk for tipset!

Skrevet

Nei - det er psd som er Photoshop-filer.

Skrevet

Nei - det er psd som er Photoshop-filer.

Ok, takk for opplysningen :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Et bilde i png-format kan både leses/åpnes i Paint og nettlesere.

Skrevet

Et bilde i png-format kan både leses/åpnes i Paint og nettlesere.

Hm, det er så rart,for venninna mi får ikke åpnet bildene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...