Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre nå!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære alle kloke, ærlige, hjelpsomme dolere!

(Mulig dette kommer under kategorien "teite spørsmål om utroskap" - innlegg)

Jeg har gjort noe kjempedumt. Jeg har skrevet innlegg om dette tidligere, så kanskje noen kjenner det igjen. Jeg har blitt advart mange ganger, men jeg gjorde det likevel.

Jeg hadde sex med kameraten til mannen min. Som også er naboen vår. Det holdt på en liten stund, vi traff hverandre 4-5 ganger over en periode på et par måneder før vi bestemte oss for at vi måtte slutte.

Men vi klarte det ikke. Først lurte jeg på om jeg var gravid, men det var bare falsk alarm. Men det var nok til at vi fikk kontakt igjen.

Jeg er jo gift, og vi har barn. Han har en kjæreste, men de bor ikke sammen. Han har heller ikke barn.

Jeg har fått mange følelser for denne mannen nå. Min mann og jeg har slitt i flere år, og da jeg plutselig fikk det jeg savnet fra en annen ble fristelsen rett og slett for stor. Men når det er sagt, så har jeg hatt et oppgjør med mannen min nå - og han har skjerpet seg. Han ser jo at jeg har oppført meg annerledes enn vanlig.

Jeg sliter med å klare å bryte dette. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå! Hvordan skal jeg klare å glemme ham, når han bor så nærme? Dette går ut over humøret mitt, og alle som er rundt meg. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å konsentrere meg om det jeg skal.

Det er jeg som har tatt opp igjen kontakten, og jeg regner med at hvis patetiske meg bare klarte å holde kjeft - så ville denne mannen også klare det. Det er meg det står på, med andre ord.

Ja, jeg har vært dum. Ja, jeg har vært idiotisk. Ja, jeg vet hva jeg må gjøre. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det!

Noen som har noen råd/tips/erfaringer/alvorsprat/kjeft, hva som helst - jeg må bare få dette ut!

*sukk*

Skrevet

Neste gang tenker du: "Vil jeg få det bedre dersom jeg gjør dette?" eller "Vil forholdet med mannen min bli bedre dersom jeg har sex med naboen?"

Men du må jo finne ut hva du vil. Dersom du egentlig har mest lyst å ha sex med naboen, må du hive ut mannen din først.

Gjest henne74
Skrevet

Neste gang tenker du: "Vil jeg få det bedre dersom jeg gjør dette?" eller "Vil forholdet med mannen min bli bedre dersom jeg har sex med naboen?"

Men du må jo finne ut hva du vil. Dersom du egentlig har mest lyst å ha sex med naboen, må du hive ut mannen din først.

Som de sier i en reklame på tv.. (husker ikke hvilken): "etter hvert som man blir eldre vil man forstå at man ikke kan få både i pose og sekk... og at man ikke kan være kjæreste, men samtidig være kul og singel"

Det er faktisk noe i dette, og det vil si at du må ta et valg!

Skrevet

du skulle kanskje reist bort litt, så får du klarnet hodet litt. forelskelse og betatthet gjør blind sies det. ...

lykke til, prat med din mann..

Gjest rotløs
Skrevet

Som de sier i en reklame på tv.. (husker ikke hvilken): "etter hvert som man blir eldre vil man forstå at man ikke kan få både i pose og sekk... og at man ikke kan være kjæreste, men samtidig være kul og singel"

Det er faktisk noe i dette, og det vil si at du må ta et valg!

Du må finne ut om du (og naboen) vil satse på et forhold. Så tror jeg det vil plage livet av deg visst du ikke forteller om utroskapen til mannen din. kanskje det beste er å flytte? Blir enklere da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...