Gå til innhold

Å drikke pils på hverdager...

Anbefalte innlegg

Gjest rozella
Skrevet

Jeg tar meg en pils eller to et par ganger i uken for å roe ned en stresset kropp og hjerne, slik at jeg får sove om natta. Er det noe galt med det? Jeg ser absolutt ikke noe problem med det. Blir glad for andre synspunkt!

Skrevet

en øl eller to er jo ikke noe problem? ville vært verre om det var en fest eller to i uka......

Jeg er en annen
Skrevet

Hvis det er snakk om et makskonsum på 4 pils i uka -- hvordan skulle dette kunne være et problem?

Gjest rozella
Skrevet

en øl eller to er jo ikke noe problem? ville vært verre om det var en fest eller to i uka......

Godt å høre!

Skrevet

Jeg vil si det er et problem hvis du har vanskeligheter med å sove uten å ha drukket først.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er selvfølgelig ikke noe problem.

Det høres ut som om du har et sunt forhold til alkohol, i motsetning til mange nordmenn som drekker seg snydens hver helg.

Et par øl er bare kos.

Skrevet

Null problem så lenge det er så lite. Problemet er hvis det etter hvert blir slik at du MÅ ha pils hver kveld for å få sove.

Det er vel noe slikt Åsemor mener antar jeg.

Skrevet

Jeg ser ihvertfal null problem i det.

Drikker mye vin selv, ikveld har jeg nok drukekt litt for mye, men koser meg som regel med et glass eller to 3 ganger i uken, og litt mer i helgnee.

Skrevet

Drikker mye vin selv, ikveld har jeg nok drukekt litt for mye, men koser meg som regel med et glass eller to 3 ganger i uken, og litt mer i helgnee.

Skrevet

Hehe!

Ja, man vel i grunn se det med "litt for mye" ut fra tastebommene og dobbletinnlegget ...

Men jeg unner deg vinen, altså!

;o)

Gjest Baileys og kaffe
Skrevet

Jeg er enig med Åsemor.

Har ikke noe problemer med at noen kan kose seg med en pils eller to i uka.

Det hender faktisk jeg selv kan ta litt Baileys i kaffen en helt tilfeldig ukedag.

MEN jeg MÅ ikke ha det for å få sove etter en stresset dag ..... bare for kosen sin skyld.

Skrevet

Jeg syns det høres ut som et stort problem hvis du må drikke pils hver dag for å stresse ned og få sove. Problemet er da stresset, og ikke pilsen, men vær obs at det ikke utvikler seg til å dreie seg om alkohol. En pils om dagen er intet problem i seg selv, så sant du ikke MÅ ha den. Kan du gå tre uker uten denne hverdagspilsen din uten problemer, så er det heller ikke et problem. MÅ du drikke en øl for å få sove og ingen ting annet hjelper er det problematisk.

Skrevet

Jeg syns det høres ut som et stort problem hvis du må drikke pils hver dag for å stresse ned og få sove. Problemet er da stresset, og ikke pilsen, men vær obs at det ikke utvikler seg til å dreie seg om alkohol. En pils om dagen er intet problem i seg selv, så sant du ikke MÅ ha den. Kan du gå tre uker uten denne hverdagspilsen din uten problemer, så er det heller ikke et problem. MÅ du drikke en øl for å få sove og ingen ting annet hjelper er det problematisk.

rozella sier en pils eller to et par ganger i uka, ikke hver dag...

Skrevet

rozella sier en pils eller to et par ganger i uka, ikke hver dag...

Ja, ser det nå. Det er ikke et problem, det er jo et samme som om man går på kafé to ganger i uka og drikker én pils, eller tar et glass vin til maten to ganger i uka. Det var det "for å få sove" jeg hang meg opp i.

Skrevet

Det er absolutt ikke noe galt i å ta en øl på en hverdag.

Det hender jo iblant at jeg selv tar en øl eller et glass vin på en helt vanlig hverdag. Ikke for å stresse ned eller for å sove, men fordi det er godt.

laguna1365380434
Skrevet

Det kan da ikke være noe problem? Jeg synes også det er hyggelig å ta en pils nå og da,og jeg lar ikke det styre seg av hvorvidt det er tirsdag eller fredag.

:-)

Skrevet

et eksempel på nyttig og korrekt bruk av orddeling! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...