Mrs. Wallace Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Det kan da ikke være noe problem? Jeg synes også det er hyggelig å ta en pils nå og da,og jeg lar ikke det styre seg av hvorvidt det er tirsdag eller fredag. :-) At navnet på dagen skal ha noe å si for sånt, er jo helt tullete. ;o) 0 Siter
anonym abcdefghijklm Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg er enig med Åsemor. Har ikke noe problemer med at noen kan kose seg med en pils eller to i uka. Det hender faktisk jeg selv kan ta litt Baileys i kaffen en helt tilfeldig ukedag. MEN jeg MÅ ikke ha det for å få sove etter en stresset dag ..... bare for kosen sin skyld. Tror det er mer fornuftig å ta seg en pils eller ett glass vin ett par ganger i uka enn å utøve den tradisjonelle norske drikkekulturen med grøftefyll så og si hver helg.... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Drikker pils stadig vekk på hverdager. MEN. Hvis du bruker det for å roe ned kroppen, så bør du muligens revurdere inntaket.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.