Gå til innhold

Å drikke pils på hverdager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan da ikke være noe problem? Jeg synes også det er hyggelig å ta en pils nå og da,og jeg lar ikke det styre seg av hvorvidt det er tirsdag eller fredag.

:-)

At navnet på dagen skal ha noe å si for sånt, er jo helt tullete. ;o)

anonym abcdefghijklm
Skrevet

Jeg er enig med Åsemor.

Har ikke noe problemer med at noen kan kose seg med en pils eller to i uka.

Det hender faktisk jeg selv kan ta litt Baileys i kaffen en helt tilfeldig ukedag.

MEN jeg MÅ ikke ha det for å få sove etter en stresset dag ..... bare for kosen sin skyld.

Tror det er mer fornuftig å ta seg en pils eller ett glass vin ett par ganger i uka enn å utøve den tradisjonelle norske drikkekulturen med grøftefyll så og si hver helg....

Gjest papirtiger
Skrevet

Drikker pils stadig vekk på hverdager.

MEN. Hvis du bruker det for å roe ned kroppen, så bør du muligens revurdere inntaket..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...