Gå til innhold

guddame for en kamp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke fotball akkurat. Jeg har ikke røykt siden lørdag kl 24:00. et mye verre stress enn hva jeg hadde regnet med. har du et godt råd til meg?

Dagen begynner med å få barna til skolen, så legger jeg meg rett og slett, for å slippe å ha det vondt... ja, vet det er dumt... kanskje jeg bare må begynne igjen, det er vel enda dummere...:)

hvor lenge hadde du det tøft ved røykeslutt?

Skrevet

Drikk et stort glass vann og spis en gulrot hver gang du har lyst på røyk. Du må selvsagt skrelle gulroten først, ikke bare vaske. Bare gjør det, ikke noe "nei, liker ikke gulrot" her i gården.

Lover at det funker, hvis du gjør det hver eneste gang. ;)

Skrevet

de første 14 dagene er de verste, men du må jobbe med instillingen din til røyking, finn frem alt mulig negativt ved å røyke samt plussider ved å slutte..

Utrolig hvor fort kroppen kommer seg på alle måter ettter røykeslutt:-)

Føler med deg, men hold ut og tenk på hvor mye elendighet det fører med seg:-)

Skrevet

de første 14 dagene er de verste, men du må jobbe med instillingen din til røyking, finn frem alt mulig negativt ved å røyke samt plussider ved å slutte..

Utrolig hvor fort kroppen kommer seg på alle måter ettter røykeslutt:-)

Føler med deg, men hold ut og tenk på hvor mye elendighet det fører med seg:-)

takk for råd og vink.

faktisk var innstillingen helt på topp. tror kanskje det skled litt ut pga måtte vente noen dager på min mann sin sluttdato... men, leser igjen i allen carr sin bok.. vann og gulrøtter ja TAKK og koz

Skrevet

takk for råd og vink.

faktisk var innstillingen helt på topp. tror kanskje det skled litt ut pga måtte vente noen dager på min mann sin sluttdato... men, leser igjen i allen carr sin bok.. vann og gulrøtter ja TAKK og koz

Stå på du, og slåss mot de infame tankene som visker deg i øret at en røyk ikke gjør noen skade:-) tenk heller på at alt blir ganske flott uten den ryggsekken! ;-) KLEM!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Drikk et stort glass vann og spis en gulrot hver gang du har lyst på røyk. Du må selvsagt skrelle gulroten først, ikke bare vaske. Bare gjør det, ikke noe "nei, liker ikke gulrot" her i gården.

Lover at det funker, hvis du gjør det hver eneste gang. ;)

Kanskje det jeg skulle prøve hver gang jeg får lyst på noe søtt. God ide, tror jeg prøver det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...