PunkyPie Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Har en liten datamaskin. C:har 8,17 GB - ledig 1,38 GB D:har 10,8 GB - ledig 9,5 GB Alle programmene ligger på C:, på D: er det kun dokumenter, bilder og musikk som er lagret. Kan jeg for eksempel avinstallere noen programmer, for så å installere de på D:? I så tilfelle, kan alle typer program flyttes? Grunnen til jeg spør er at maskinen går så tregt når jeg starter programmene. Om jeg for eksempel er på msn så kan jeg nesten ikke sitte å surfe på nettet samtidig (har bredbånd). Har windows 98 SE. Takk til alle som gidder å svare 0 Siter
Sør Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Har du defragmentert begge harddiskene? Hvor mye minne har du? Med vennlig hilsen 0 Siter
PunkyPie Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Har du defragmentert begge harddiskene? Hvor mye minne har du? Med vennlig hilsen Defragmenterer et par ganger i mnd. Minne: 63,0 MB ram 0 Siter
Sør Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Defragmenterer et par ganger i mnd. Minne: 63,0 MB ram Hei, 64MB Ram er altfor lite, selv for Windows 98 - vil jeg tro. Det koster noen hundrelapper å kjøpe 128MB eller helst 256MB til. Det bør hjelpe på. Med vennlig hilsen 0 Siter
citoyen Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Maskinen vil ikke gå raskere selv om du installerer programmer på en annen partisjon. Som Sør sier trenger du nok mer RAM. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.