Gå til innhold

David fra Internatet

Anbefalte innlegg

Skrevet

flytende telt alá Erna solberg.

hun kunne jo ikke holde beina sammen engang,

Hvordan kunne dette handle om deg???

Fordi Ade\ina vet hvor jeg bor og vet at jeg ikke er aktiv og skjønte at jeg har fått ordnet så ungene er aktive likevel. Erna var bare en digresjon.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• Ade|ina

7

• anonym abcdefghijklm

6

• fei1365380229

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest nei, tror ikke det-feig,ja
Skrevet

Fordi Ade\ina vet hvor jeg bor og vet at jeg ikke er aktiv og skjønte at jeg har fått ordnet så ungene er aktive likevel. Erna var bare en digresjon.

Ja, det hadde sikkert mye med det å gjøre. Ja, det var vel litt vanskelig å forsvare din venninne?

Ro, ro til fiskeskjær, mange fisker........

He, he

Skrevet

Ja, det hadde sikkert mye med det å gjøre. Ja, det var vel litt vanskelig å forsvare din venninne?

Ro, ro til fiskeskjær, mange fisker........

He, he

Jeg kjenner ikke Ade\ina så veldig godt så dette er ikke forsvar men slik jeg oppfattet det.

Forøvrig lurer jeg på hvorfor du er så aggressiv i et innlegg Ade\ina skriver til meg og du tydeligvis ikke vet bakgrunnen for det. Jeg er forøvrig dritlei av feite mennesker som skal forsvare seg og hakker på oss som er slanke. Tråder om feite mennesker og tråder om røyking har jeg sluttet å blande meg borti fordi jeg blir aggressiv av det. Kanskje det var en ide at du også la slike ting til side hvis det gjør deg aggressiv.

Skrevet

Jeg kjenner ikke Ade\ina så veldig godt så dette er ikke forsvar men slik jeg oppfattet det.

Forøvrig lurer jeg på hvorfor du er så aggressiv i et innlegg Ade\ina skriver til meg og du tydeligvis ikke vet bakgrunnen for det. Jeg er forøvrig dritlei av feite mennesker som skal forsvare seg og hakker på oss som er slanke. Tråder om feite mennesker og tråder om røyking har jeg sluttet å blande meg borti fordi jeg blir aggressiv av det. Kanskje det var en ide at du også la slike ting til side hvis det gjør deg aggressiv.

Ja, sikkert :)))))))))

Skrevet

Forøvrig har jeg _aldri_ hakket på mennesker fordi de er slanke. Jeg mobber aldri noen for kroppen deres.

Forøvrig er heller ikke jeg feit, har vært det ja, men er det ikke. Selv om jeg fortsatt skal ned noen kg. til.

Skrevet

Forøvrig har jeg _aldri_ hakket på mennesker fordi de er slanke. Jeg mobber aldri noen for kroppen deres.

Forøvrig er heller ikke jeg feit, har vært det ja, men er det ikke. Selv om jeg fortsatt skal ned noen kg. til.

Det aner jeg ingenting om siden du ikke skriver nicket ditt her.

Jeg mobber heller ikke men kan bli dritforbannet over noen av ytringene her på dol innimellom.

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke skal skjære alle over en kam,men må si at om han der er prototypen på innvandrer ungdom,hell og lykke.......

Jeg fikk helt avsmak!

Tydeligvis så var grunnleggende respekt for andre mennesker totalt fraværende.(noen vil vel påstå at jeg nå mangler respekt som ytrer meg slik)

Men jeg vet jo at det er mange andre ungdommer som også har problemer med respekt,og det er jo vår egen skyld som har problemer med å lære barna våre det.Et annet godt eksempel var jo å se Vilhelm fra internatet......

Å nei-jeg er ikke rasistisk,men innimellom så får jeg korte øyeblikk så jeg blir det;-)Å se David på Internatet var ett av dem.

anonym abcdefghijklm
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke skal skjære alle over en kam,men må si at om han der er prototypen på innvandrer ungdom,hell og lykke.......

Jeg fikk helt avsmak!

Tydeligvis så var grunnleggende respekt for andre mennesker totalt fraværende.(noen vil vel påstå at jeg nå mangler respekt som ytrer meg slik)

Men jeg vet jo at det er mange andre ungdommer som også har problemer med respekt,og det er jo vår egen skyld som har problemer med å lære barna våre det.Et annet godt eksempel var jo å se Vilhelm fra internatet......

Å nei-jeg er ikke rasistisk,men innimellom så får jeg korte øyeblikk så jeg blir det;-)Å se David på Internatet var ett av dem.

Jeg synes det er helt utrolig hvordan du, og mange andre dømmer en hel gruppe av mennesker ut fra et individ! Og det er ingen liten og homogen gruppe du fordømmer, men alle "utlendinger" generelt! Dette viser at du har en sterkt nedsatt refleksjonsevne. Ta ex. phil e.l. og lær deg å trekke logiske slutninger før du spyr ut av deg hatefullt nazi-propaganda! Du deler tankegang med Hitler og Mugabe!

Skrevet

Jeg fikk helt avsmak!

Du kjenner kanskje ikke så mange innvandrerungdommer?

Det gjør jeg, og det som kjennetegner de fleste jeg har møtt, er at de har adskillig mer respekt og høflighet for voksne enn den jevne, norske ungdom.

Og da guttungen var liten og jeg reise med barnevogn på bussen, var det nesten uten unntak tenåringsgutter av utenlandsk opprinnelse som ilte til for å hjelpe meg på og av bussen.

Når det er sagt, kjenner jeg veldig mange høflige og hyggelige norske ungdommer også, altså. Bare så det ikke blir helt skjevt den andre veien.

Men poenget mitt er at det er ubegripelig drøyt av deg å trekke konklusjoner om en hel generasjon og etnisk gruppe på bakgrunn av en kar du ser på en dokusåpe.

Tror du alle nordmenn er som de i Big Brother-huset også?

anonym abcdefghijklm
Skrevet

Det gjør jeg, og det som kjennetegner de fleste jeg har møtt, er at de har adskillig mer respekt og høflighet for voksne enn den jevne, norske ungdom.

Og da guttungen var liten og jeg reise med barnevogn på bussen, var det nesten uten unntak tenåringsgutter av utenlandsk opprinnelse som ilte til for å hjelpe meg på og av bussen.

Når det er sagt, kjenner jeg veldig mange høflige og hyggelige norske ungdommer også, altså. Bare så det ikke blir helt skjevt den andre veien.

Men poenget mitt er at det er ubegripelig drøyt av deg å trekke konklusjoner om en hel generasjon og etnisk gruppe på bakgrunn av en kar du ser på en dokusåpe.

Folk som begynner resonnementer med ordene: "Jeg er ikke rasist, men....", pleier ikke å være de mest gjennomtenkte menneskene.

Skrevet

Folk som begynner resonnementer med ordene: "Jeg er ikke rasist, men....", pleier ikke å være de mest gjennomtenkte menneskene.

Godt poeng.

Har hørt mye rart som fortsettelse på det utsagnet.

anonym abcdefghijklm
Skrevet

Et bra svar med gode poenger! Godt å se at det finnes humanister igjen her i verden!!

Skrevet

Nei, selvsagt dine er noe for seg selv ;)

Men seriøst. Er det ikke tragisk å se at det står så ille til med fysikken til dagens ungdom? Herregud, kondisen deres er jo på bunn og folkeskikk har de færreste lært - eller er villige til å utføre.

Jeg blir helt sjokkert over hvor lite det er oppe i hue på mange av dem - de er som trassne 4-åringer.

Enig?

Husk på at på auditionen til en slik serie så var de garantert ute etter ungdommer som ville skape akkurat slike utsang som dette hjemme i stuene sine =)

anonym abcdefghijklm
Skrevet

Godt poeng.

Ja, det er som regel en slags innledning til en skikkelig ufyselig rasistisk regle.

anonym abcdefghijklm
Skrevet

Ja, det er som regel en slags innledning til en skikkelig ufyselig rasistisk regle.

Stakkars Matilde, som lever med slike holdninger hjemme

Skrevet

Godt poeng.

Men det er også en gedigen misforståelse å tro at man er rasist hvis man misliker en person som tilfeldigvis er mørk i huden.

Ikke at noen av oss tror det, da... :-)

anonym abcdefghijklm
Skrevet

Men det er også en gedigen misforståelse å tro at man er rasist hvis man misliker en person som tilfeldigvis er mørk i huden.

Et godt ordtak: En drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge. Jeg blir ufattelig provosert når ignoranter overfører forakt for et individ over på en stor og sammensatt gruppe med mennesker!

Skrevet

Selvsagt.

Det er forskjell på å mislike noen som tilfeldigvis er mørke i huden, og å mislike noen _fordi_ de er mørke i huden.

Dessverre har ikke alle fått med seg sånne nyanser... ;o)

Skrevet

Jeg fikk helt avsmak!

Han er ikke innvandrer - han har norsk mor og persisk far.

Skrevet

Det var vel heller det uvaskede håret Ade|ina hang seg opp i. Så nå synes jeg du var litt urettferdig,

Forresten så tror jeg Ade|ina har helt ok unger, hva man skriver her på dol har vel lite med hvordan man oppdrar ungene sine

Du har helt rett Dorthe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...