Gjest letitia Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Er det noen som har kjøpt tamiflu på online apotek? Hvilket? Tok det lang tid å få varen? Hva med toll? Glad for alle tips! (Legen vår vil ikke skrive ut resept) 0 Siter
Gjest legen har vel en grunn .... Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Det er vel en grunn til at legen ikke vil skrive ut resept til deg da ...... Vet ikke om du er en av "de hysteriske" når det gjelder fugleinfluensaen, at det er derfor du vil ha produktet liggenes ? 0 Siter
Gjest VG idag Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=108519 0 Siter
Gjest letitia Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Det er vel en grunn til at legen ikke vil skrive ut resept til deg da ...... Vet ikke om du er en av "de hysteriske" når det gjelder fugleinfluensaen, at det er derfor du vil ha produktet liggenes ? Har fått til meg - men jeg vil også ha til ungdommene i huset, og det synes ikke legen er nødvendig. Jeg er uenig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.