Gå til innhold

Hurra!! mobilen er hel selv om den er nyvasket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som ikke vet hva jeg gjorde i går så hør her.

Vasket sønnens mobil på 60 graders vask med vaskepulver,skyllemiddel og vanish.

Mobilen har ligget til tørk i natt,egentlig etter råd fra dere skulle den ha tørket lengre men utålmodige meg klarte ikke vente i spenning lengre og satte derfor mobilen på lading i morrest.

Den begynte å lade med en gang og etter en time så slo jeg den på og den virket!!

Har prøvd alt på den nå til og med kameraet virker!

Dette er en Nokia 3220 med discolys å de virker strålende.

Blir gøy å fortelle sønnen dette i dag og jeg sparte penger heldigvis.

Den lukter skyllemiddel nå og det finnes ikke et støvkorn på den,kanskje jeg bør anbefale dere å slenge mobilen i vaskemaskina!?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Godt den virket da.

Men tror ikke jeg følger din anbefaling om å vaske min i maskin for det. :)

Skrevet

Haha, den virker så langt, ja! Det sa naboen min etter at telefonen hans hadde kokt en halvtime i 20 liter kyllingkraft også. Den virka først, men etter et par uker viste det seg at den var forvandla til en "Ratphone" som virka bare når den selv følte for det. jeg snakker av bitter erfaring, for jeg var nødt til å låne den i et par uker da jeg var uten telefon. Og han hadde egentlig kassert den.

Ørkenvandreren
Skrevet

He-he, det samme skjedde med min Siemens for et år siden.

Etter et par dagers tørk, virket den igjen. Og virker fortsatt. :-)

Skrevet

Haha, den virker så langt, ja! Det sa naboen min etter at telefonen hans hadde kokt en halvtime i 20 liter kyllingkraft også. Den virka først, men etter et par uker viste det seg at den var forvandla til en "Ratphone" som virka bare når den selv følte for det. jeg snakker av bitter erfaring, for jeg var nødt til å låne den i et par uker da jeg var uten telefon. Og han hadde egentlig kassert den.

Hvordan kommer man til å koke en mobil i 20 liter kyllingkraft?? Bøyde seg for dypt over gryta med mobilen i brystlomma?

Skrevet

Godt den virket da.

Men tror ikke jeg følger din anbefaling om å vaske min i maskin for det. :)

Er nok best å la være ja.

Kanskje en sak for produsent av omo color? at deres vaskemiddel vasker skånsomt *LOL*

Skrevet

Æsj det ligger sikkert igjen rester av kyllingkraft i mobilen.

Sønnens mobil ble derimot skinnende ren den fikk en omgang med vanish også sånn for sikerhets skyld *hehe*

Skrevet

He-he, det samme skjedde med min Siemens for et år siden.

Etter et par dagers tørk, virket den igjen. Og virker fortsatt. :-)

Ser ikke ut som denne mobilen har tenkt å vandre heller,har ikke funnet en eneste ting som er blitt dårligere på den,den har bare blitt utrolig ren og lukter sinnsykt godt.

Skrevet

Jøss, det var ikke verst. Da kan du vel bruke den som undervannskamera også :o)

Skrevet

Jøss, det var ikke verst. Da kan du vel bruke den som undervannskamera også :o)

Hehe ja nå kan vi dykke å knipse bilder med mobiltelefonen.

Svært så avansert denne telefonen ble da.

Gjest Calóni
Skrevet

Hvordan kommer man til å koke en mobil i 20 liter kyllingkraft?? Bøyde seg for dypt over gryta med mobilen i brystlomma?

Og hvordan får man den til å koke i en halvtime uten å merke det? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...