Gå til innhold

Hvorfor hovner kneet mitt opp 1 mnd etter meniskoperasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av å sitte i ro
Skrevet

Var operert for 1 mnd siden. I begynnelsen var det veldig vondt. Begynte forsiktig å belaste, det har gått greit. Har gått noen småturer også. Men jeg hovner stadig opp i kneet, og i de siste dagene er jeg på en måte verre i kneet med tanke på smerter/hovenhet her og der.

Har fått råd å legge på is. for å kjøle ned. Hva slags hensikt har is egentlig?

Noen med erfaring her? Har så lyst å gjennoppta daglige aktiviteter. Bare på 1 mnd er jeg fullstendig i kjempedårlig form og har lagt på meg etter å ha vært så mye i ro.

Hvilke øvleser bør jeg gjøre og hva bør jeg ikke gjøre?

Skrevet

Tror du skal ta kontakt med legen din jeg for å få råd...

Gjest Lei av å sitte i ro
Skrevet

Tror du skal ta kontakt med legen din jeg for å få råd...

Har snakka med legen, som har henvist meg videre til fysioterapi.

Skrevet

Har du ikke starta trening etter operasjonen enda? Da bør du komme deg til fysioterapeut snarest mulig. Jeg hadde meniskoperasjon i juni, og er fortsatt ikke bra. Men selvsagt MYE ebdre, tør ikke tenke på vhordan det ville vært om jeg ikke hadde starta opptrening raskt. Kneet hovner om det blir for dårlig sirkulasjon og det er viktig med bevegelse for å unngå at det stivner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...