Gå til innhold

Lyd trøbbel på laptop.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg med datterens maskin, og skal ha en "resnsing", da den er blitt treg med tiden.

Men en ting jeg ikke finner ut av : Lydikonet er borte, det er ingen mulighet å justere lydvolum med knappene, og når jeg går inn i kontrollpanel for "Egenskaper for Lyder og Lydenheter", så står det at det ikke er noen lydenhet ?

Det kommer da fin lyd ut av maskinen, men vi klarer bare ikke justere styrken....Noen tips ??

Skrevet

Se om du finner lydkortet i kontrollpanelet, under system > enhetsbehandling. Slett det, og omstart maskinen - da skal du få beskjed om å installere driveren på nytt. Det kan muligens fikse problemet.

Skrevet

Se om du finner lydkortet i kontrollpanelet, under system > enhetsbehandling. Slett det, og omstart maskinen - da skal du få beskjed om å installere driveren på nytt. Det kan muligens fikse problemet.

Takker for den citoyen, men det var noen innstillinger som er blitt forandret. Fant det tilbake nå.

Eller er cmos batteriet tilbake i virksomhet på min egen maskin.

Lot bare strømkabelen stå tilkoblet over natta :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...