Gjest Doff Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Her sitter jeg med datterens maskin, og skal ha en "resnsing", da den er blitt treg med tiden. Men en ting jeg ikke finner ut av : Lydikonet er borte, det er ingen mulighet å justere lydvolum med knappene, og når jeg går inn i kontrollpanel for "Egenskaper for Lyder og Lydenheter", så står det at det ikke er noen lydenhet ? Det kommer da fin lyd ut av maskinen, men vi klarer bare ikke justere styrken....Noen tips ?? 0 Siter
citoyen Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Se om du finner lydkortet i kontrollpanelet, under system > enhetsbehandling. Slett det, og omstart maskinen - da skal du få beskjed om å installere driveren på nytt. Det kan muligens fikse problemet. 0 Siter
Gjest Doff Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Se om du finner lydkortet i kontrollpanelet, under system > enhetsbehandling. Slett det, og omstart maskinen - da skal du få beskjed om å installere driveren på nytt. Det kan muligens fikse problemet. Takker for den citoyen, men det var noen innstillinger som er blitt forandret. Fant det tilbake nå. Eller er cmos batteriet tilbake i virksomhet på min egen maskin. Lot bare strømkabelen stå tilkoblet over natta :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.