Gå til innhold

hard, blå kul på puppen - hva er det?

Anbefalte innlegg

Gjest merkelig merkelig
Skrevet

hei

jeg har for tredje eller fjerde gang fått en ertestor, blå kul på puppen (på siden, ikke på det mørke området på puppen). den er hard og ser ut til å være blodfyllt. Huden forandrer seg rett over den, sflasser litt, på en måte. Så forsvinner den etter et par, tre uker.

har hatt dette flere ganger, og lurer nå på om dette er no jeg burde fått sjekka med legen? har noen andre hatt noe tilsvarende? vil liksom ikke bry legen med bagateller, heller.

Skrevet

Alle kuler/flekker på puppen burde sjekkes av legen.

Ikke for å skremme deg,men en bekjent av meg oppdaget en blå flekk på puppen-hun trodde hun hadde dunket seg men bestillte time hos legen.

Det viste seg at hun hadde fått kreft.

Så for all del det er bedre å sjekke ut en sånn ting en gang for mye!

Ring legekontoret og forklar hva det er og si at du gjerne vil ha det undersøkt.

Skrevet

Du "bryr" ikke legen med dine plager, han jobber faktisk for deg! Han får jo betalt for å gjøre slike ting, så den tankegangen du har er ganske toskete.

Pass på kroppen din og kom deg til legen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...