Gjest merkelig merkelig Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 hei jeg har for tredje eller fjerde gang fått en ertestor, blå kul på puppen (på siden, ikke på det mørke området på puppen). den er hard og ser ut til å være blodfyllt. Huden forandrer seg rett over den, sflasser litt, på en måte. Så forsvinner den etter et par, tre uker. har hatt dette flere ganger, og lurer nå på om dette er no jeg burde fått sjekka med legen? har noen andre hatt noe tilsvarende? vil liksom ikke bry legen med bagateller, heller. 0 Siter
matildes mor Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Alle kuler/flekker på puppen burde sjekkes av legen. Ikke for å skremme deg,men en bekjent av meg oppdaget en blå flekk på puppen-hun trodde hun hadde dunket seg men bestillte time hos legen. Det viste seg at hun hadde fått kreft. Så for all del det er bedre å sjekke ut en sånn ting en gang for mye! Ring legekontoret og forklar hva det er og si at du gjerne vil ha det undersøkt. 0 Siter
Freya Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Du "bryr" ikke legen med dine plager, han jobber faktisk for deg! Han får jo betalt for å gjøre slike ting, så den tankegangen du har er ganske toskete. Pass på kroppen din og kom deg til legen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.