Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har en stor hevelse som likner på en kvise i hårkanten i pannen. Det er ikke en kvise (tror jeg). Det er synlig hevelse rundt den i en radius av en til to cm rundt. Jeg kjenner det godt, det verker litt. Noen forslag på hva det kan være? Jeg lurer på om det er allergi for enkelte shampoer eller noe i den dur. Mvh 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Skrevet 20. oktober 2005 . OK, det får jeg sjekke på nettet. Sikkert noe dødelig. *vettskremt* 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Skrevet 20. oktober 2005 . *flirer* Trodde ikke det var seriøst ment, jeg. OK, hudorm..? Det må jeg undersøke om stemmer. Takk! 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Høres ut som en betent hårsekk. Går over av seg selv. 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Skrevet 20. oktober 2005 Høres ut som en betent hårsekk. Går over av seg selv. Det høres riktig ut. Men det er mer betent enn vanlig, det er helt sikkert. *puster ut* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.