Gå til innhold

Menskoppen

Gjest tja, ... kjøper vel ikke denne her vel ....

Anbefalte innlegg

Gjest tja, ... kjøper vel ikke denne her vel ....
Skrevet

Hvorfor ikke? Den fungerer helt glimrende.

Vet ikke .... tenk hvis den glipper ut av henda på meg da når jeg driver å skal ha den ut for å tømme den o.l. .....

Er du svensk å har prøvd den du kanskje ? Siden den ikke har kommet hit til Norge enda, og du skryter av den .....

Skrevet

Vet ikke .... tenk hvis den glipper ut av henda på meg da når jeg driver å skal ha den ut for å tømme den o.l. .....

Er du svensk å har prøvd den du kanskje ? Siden den ikke har kommet hit til Norge enda, og du skryter av den .....

Kjøpte den via en canadisk nettside. Jeg har ikke mistet den enda.

Skrevet

"Fordi blodet holdes inne i kjeden i flere timer, kan kvinner få infeksjoner på lik linje med tampongbruk."

Så fint at VG har skjønt dette med sjeden og skjeden og kjeden...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg har et par venninner som bruker dette jeg, og de er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Min første tanke er: iiiiiiiiiisj! For noe søl!

Tror nok jeg holder meg til mer tradisjonelle tamponger eller bind, ja.

Skrevet

Har også kjøpt den - etter at du gjorde meg oppmerksom på den :-)

Etter et par perioder, funker den fint. Må trene seg opp til å kjenne hvordan den skal sitte for å være tett. Og så måtte jeg klippe av nesten hele "stilken"..

Skrevet

"Fordi blodet holdes inne i kjeden i flere timer, kan kvinner få infeksjoner på lik linje med tampongbruk."

Så fint at VG har skjønt dette med sjeden og skjeden og kjeden...

Ja, det er skjedelig når selv ikke journalister kjønner det.

Skrevet

Den har jeg brukt siden januar, og er svært fornøyd.

Jeg kjøpte den etter anbefalinger her på dol.

Søker du på "divacup" og "damebeger" her på dol så vil du få mange treff.

Skrevet

Ja, det er skjedelig når selv ikke journalister kjønner det.

Minner om et innlegg jeg leste for et par år siden på www.klaraklok.no En fjortenårig gutt hadde kjøpt gave til kjæresten, og lurte på om klara klok trodde hun ville bli glad for en fin skjede i gull....

Gjest tja, ...... kjøper ...
Skrevet

Mistet den .... det står at den må jevnlig tømmes ? Skjønner det som om det er flere ganger til dagen jeg da, det kommer jo selvfølgelig an på hvor store blødninger en har sikkert, men ....

Skrevet

Mistet den .... det står at den må jevnlig tømmes ? Skjønner det som om det er flere ganger til dagen jeg da, det kommer jo selvfølgelig an på hvor store blødninger en har sikkert, men ....

Jeg tømmer morgen og kveld, bortsett fra den dagen jeg blør mest. Men som du sier, det varierer sikkert.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Har også kjøpt den - etter at du gjorde meg oppmerksom på den :-)

Etter et par perioder, funker den fint. Må trene seg opp til å kjenne hvordan den skal sitte for å være tett. Og så måtte jeg klippe av nesten hele "stilken"..

Angående det med kjeden, sjeden og skjeden.

Jeg hørte om en som hadde sendt jobbsøknad til IKEA, og skrev i søknaden at han hadde hørt mye om IKEA-skjeden.. hehe

(jeg har jobbet på IKEA) ;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg er strålende fornøyd.

Men ærlig talt; ". Fordi blodet holdes inne i kjeden i flere timer, kan kvinner få infeksjoner på lik linje med tampongbruk."

KJEDEN.

Skrevet

Jeg er strålende fornøyd.

Men ærlig talt; ". Fordi blodet holdes inne i kjeden i flere timer, kan kvinner få infeksjoner på lik linje med tampongbruk."

KJEDEN.

*LOL* Det reagerte jeg også på. Det er greit at 14-åringer her på DOL skriver "kjeden", men at journalister gjør det overrasker meg litt.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at den har glippet (gloppet, eller var det gluppet???) ut av hendene mine når jeg tar den ut. Det er best å ta den ut mens man sitter på toalettet, trekke den rett ut og tømme ut innholdet, ikke noe søl.

Det har vært mulig å kjøpe den i Norge i årevis, men prisen er noe stiv.

http://www.damebeger.no/

Skrevet

Det står at etter bruk kan den vaskes i oppvaskmaskin.....deilig.....får meg til å tenke på trådene om dokoster her tidligere i høst. Fysj!!!

Gjest tja, ....... kjøper .....
Skrevet

Det står at etter bruk kan den vaskes i oppvaskmaskin.....deilig.....får meg til å tenke på trådene om dokoster her tidligere i høst. Fysj!!!

Isj og æsj .......

Dokost --> oppvaskmaskin ??? Nå tuller du, håper jeg !!!????

Skrevet

Æsj, ikke ta opp den igjen, da. Tenkte først det måtte være en med fetisj siden den ble tatt frem igjen, men så leste jeg innlegget...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...