Gjest Anders Sturla Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Tenkte på noen forslag på sosiale fritidsinteresser her i Oslo hvor jeg bor...men unntak av Hva med amatørteater, noen som vet om amatørteatergrupper her i Oslo?...noen som vet om noen webadresse på ulike fritidssysler? 0 Siter
pirko Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 med unntak av idrett skulle jeg skrive....på tide å prøve noe nytt 0 Siter
Gjest trenger basser og tenorer Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 med unntak av idrett skulle jeg skrive....på tide å prøve noe nytt Æsj, nå trodde jeg du var mann, og hadde planer om å lure deg med i sangkoret mitt. Men du er vel ikke det, eller hva? 0 Siter
Gjest Anders Sturla Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Æsj, nå trodde jeg du var mann, og hadde planer om å lure deg med i sangkoret mitt. Men du er vel ikke det, eller hva? Er ikke jeg mann som vet ikke jeg....eller har ikke akkurat pondusen til Pavarotti da.. 0 Siter
Gjest trenger basser og tenorer Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Er ikke jeg mann som vet ikke jeg....eller har ikke akkurat pondusen til Pavarotti da.. OK, jeg trodde pirko var jente men husker vel feil. Alle blandakor trenger menn. 0 Siter
pirko Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 OK, jeg trodde pirko var jente men husker vel feil. Alle blandakor trenger menn. Pirko er mann 0 Siter
pirko Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Pirko er mann pirko er mann og pirka er delevis mann..diverse at han er mann som ikke tenner på damer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.