Gå til innhold

Hvordan bli aktiv politisk i ap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne på ap sine sider, og trykker på "bli medlem, og da kommer det opp: "Fordi vi trenger støttemedlemmer "..ja men jeg skal ikke bli støttemedlem men aktiv medlem!.....hmm..tydeligvis ikke meninga at man skal bli aktiv medlem her gitt..eller må man ha vært passiv medlem i et visst antall år?..for det er jo ikke noen kategori for å bli aktiv medlem(i så fall har de gjemt den godt)

anonym abcdefghijklm
Skrevet

Ta kontakt med lokallaget der du bor!

Skrevet

Du melder deg inn i partiet, og så tar du kontakt med lokalforeningen din.

Skrevet

Jeg regner selvsagt med at du spøker. Jeg forbinder ikke så meget med nicket ditt, men er man normalt oppegående, melder man seg ikke til tjeneste for AP.

Skal du komme noen vei i AP, må man ha kontakt med Stoltenbergklanen og selvsagt pult seg opp gjennom hierakiet på Ulvøya.

I motsatt fall blir du stående og dele ut valgmateriell i dritværet på Vestlandet.

...

I tilfelle du mener alvor; Har naboen kjøpt seg ny bil, siden bitterheten har slått slik rot?

Skrevet

En lobotomering hjelper kanskje...?

Nei forresten - det var for å bli medlem av SV det....

:-)

Skrevet

Meld deg inn, og så får du helt sikekrt brev med med opplysninger om lokallaget ditt. Da kan du ta kontakt med dem og melde deg til tjeneste.

Eller ring direkte til lokallags elelr fylkeskontor

Gjest sprooooing
Skrevet

Jeg regner selvsagt med at du spøker. Jeg forbinder ikke så meget med nicket ditt, men er man normalt oppegående, melder man seg ikke til tjeneste for AP.

Skal du komme noen vei i AP, må man ha kontakt med Stoltenbergklanen og selvsagt pult seg opp gjennom hierakiet på Ulvøya.

I motsatt fall blir du stående og dele ut valgmateriell i dritværet på Vestlandet.

...

I tilfelle du mener alvor; Har naboen kjøpt seg ny bil, siden bitterheten har slått slik rot?

Makan til dustesvar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...