pirko Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg er inne på ap sine sider, og trykker på "bli medlem, og da kommer det opp: "Fordi vi trenger støttemedlemmer "..ja men jeg skal ikke bli støttemedlem men aktiv medlem!.....hmm..tydeligvis ikke meninga at man skal bli aktiv medlem her gitt..eller må man ha vært passiv medlem i et visst antall år?..for det er jo ikke noen kategori for å bli aktiv medlem(i så fall har de gjemt den godt) 0 Siter
anonym abcdefghijklm Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Ta kontakt med lokallaget der du bor! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Du melder deg inn i partiet, og så tar du kontakt med lokalforeningen din. 0 Siter
gripp Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg regner selvsagt med at du spøker. Jeg forbinder ikke så meget med nicket ditt, men er man normalt oppegående, melder man seg ikke til tjeneste for AP. Skal du komme noen vei i AP, må man ha kontakt med Stoltenbergklanen og selvsagt pult seg opp gjennom hierakiet på Ulvøya. I motsatt fall blir du stående og dele ut valgmateriell i dritværet på Vestlandet. ... I tilfelle du mener alvor; Har naboen kjøpt seg ny bil, siden bitterheten har slått slik rot? 0 Siter
Goliath Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 En lobotomering hjelper kanskje...? Nei forresten - det var for å bli medlem av SV det.... :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Meld deg inn, og så får du helt sikekrt brev med med opplysninger om lokallaget ditt. Da kan du ta kontakt med dem og melde deg til tjeneste. Eller ring direkte til lokallags elelr fylkeskontor 0 Siter
Gjest sprooooing Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg regner selvsagt med at du spøker. Jeg forbinder ikke så meget med nicket ditt, men er man normalt oppegående, melder man seg ikke til tjeneste for AP. Skal du komme noen vei i AP, må man ha kontakt med Stoltenbergklanen og selvsagt pult seg opp gjennom hierakiet på Ulvøya. I motsatt fall blir du stående og dele ut valgmateriell i dritværet på Vestlandet. ... I tilfelle du mener alvor; Har naboen kjøpt seg ny bil, siden bitterheten har slått slik rot? Makan til dustesvar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.