Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er på sporet av noe. ;o)

Hehe jeg hørte i et innringnings program at en fortalte at det var snø/sne der han kom fra.

Sikkert der du også er. :) (det ligger en d i stedsnavnet.)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

34

• hare1365380455

5

• Hønemoren

3

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vinter ja, men det er da bare midten av oktober ennå!!!! Nei, snøen kan vente til 1. desember og forsvinne igjen 1. mars. Basta. Men det kan snø halvannen meter første uka på desember og så bli -7 konstant frem til 1. mars. :o)

Og hvordan skal jeg få kjøpt julegaver da? Det holder med snø fra jul til nyttår og det er ikke spådd noe særlig sne i år i Oslo, bare regn og gråvær :o)

Skrevet

Sner???

Er det snør du mener??????

Både i Riksmålsforbundets ordbok og Bokmålsordboken finner du ordet sne.

Du finner nok ordet brukt både i Oslo, Asker, Bærum, Bergen og i Drammen hvor jeg bor.

Skrevet

Både i Riksmålsforbundets ordbok og Bokmålsordboken finner du ordet sne.

Du finner nok ordet brukt både i Oslo, Asker, Bærum, Bergen og i Drammen hvor jeg bor.

.. og i Tromsø. Og sikkert flere steder også.

Skrevet

Vinter ja, men det er da bare midten av oktober ennå!!!! Nei, snøen kan vente til 1. desember og forsvinne igjen 1. mars. Basta. Men det kan snø halvannen meter første uka på desember og så bli -7 konstant frem til 1. mars. :o)

OK, du er fornøyd en vinter hvert 10. år eller noe sånt, du da. ;o)

Skrevet

.. og i Tromsø. Og sikkert flere steder også.

Me seier at det snøa ute :-) Bur på vestlandet eg :-))

Skrevet

Her i Oslo regner det bare.

Men i morra skal jeg til Fageråsen i Trysilfjellet. Tro om det er snø der ...

Noen som vet?

Uansett, god tur og måtte lykken stå deg bi! ;o)

Skrevet

Me seier at det snøa ute :-) Bur på vestlandet eg :-))

Det er vel mer et byfenomen, men for alt jeg vet kan du bo i en by på vestlandet. :o)

Skrevet

Hehe jeg hørte i et innringnings program at en fortalte at det var snø/sne der han kom fra.

Sikkert der du også er. :) (det ligger en d i stedsnavnet.)

He he, jeg tror jeg benytter meg av min rett til å nekte å uttale meg. Det er stort i nord, men vi er ikke så mange her oppe! ;o)

Skrevet

He he, jeg tror jeg benytter meg av min rett til å nekte å uttale meg. Det er stort i nord, men vi er ikke så mange her oppe! ;o)

Du skal slippe å oppgi adresse ja!

Det er nok ikke lenge til det snør her jeg bor heller.

Skrevet

Du skal slippe å oppgi adresse ja!

Det er nok ikke lenge til det snør her jeg bor heller.

Ja, da bor vi kanskje ikke så langt fra hverandre, eller..?

Skrevet

Ja, da bor vi kanskje ikke så langt fra hverandre, eller..?

ikke vet jeg.(hysj hysj)

Skrevet

ikke vet jeg.(hysj hysj)

Ikke jeg heller. Ser meg bak og til siden, ingen hørte oss.

Skrevet

Her er det regn, regn og atter regn. Og enda litt mer regn igjen :-(

Men jeg er, tro det eller ei, ikke så overbegeistra for snø ;o)

Litt snø om vinteren er greit, men ikke allerede i oktober....

Beste hilsen fra

Skrevet

Her er det regn, regn og atter regn. Og enda litt mer regn igjen :-(

Men jeg er, tro det eller ei, ikke så overbegeistra for snø ;o)

Litt snø om vinteren er greit, men ikke allerede i oktober....

Beste hilsen fra

Da blir jeg nyskjerrig på bakgrunnen for ditt valg av nick..!?

Jeg var ikke veldig begeistet for vinter, men har de siste årene virkelig begynt å glede meg over sne og vinter. Jeg har kjøpt mye vinterutstyr, gode vinterklær.. og barna elsker det! Men en sommer med sol og strand er heller ikke å forakte..! :o)

Skrevet

Herrejesus, stakkars dere!!! ;-)

I fjor la snøen seg midt i oktober, og den forsvant jo ALDRI!!! Rikelig av den var det også, jeg krøp til korset og leide snømåking like før jul.

Foreløpig er den mild og god høst her, den mildeste på mange år, og jeg håååper at det holder seg slik til 22. desember.

Og så bestiller jeg vår i februar! Ja? Ja?

:o)

Skrevet

Herrejesus, stakkars dere!!! ;-)

I fjor la snøen seg midt i oktober, og den forsvant jo ALDRI!!! Rikelig av den var det også, jeg krøp til korset og leide snømåking like før jul.

Foreløpig er den mild og god høst her, den mildeste på mange år, og jeg håååper at det holder seg slik til 22. desember.

Og så bestiller jeg vår i februar! Ja? Ja?

:o)

*lol* Ja, du får sikkert en kort vinter i desember og januar med topp forhold. Det kjenner jeg på meg...

Skrevet

*lol* Ja, du får sikkert en kort vinter i desember og januar med topp forhold. Det kjenner jeg på meg...

Sææærlig ;o)

Skrevet

Sææærlig ;o)

OK, jeg tok kanskje litt hardt i der.

Skrevet

Vi har også balet rundt i sneen i dag. Sønnen satte i et gledeshyl da han oppdaget at bakken var hvit i morges:-)

Ettermiddagen tilbragte vi i akebakken. Frykter for at jeg blir ordentlig støl etter mye knall og fall, men gøy var det. Eller goi som sønnen min sier:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...