Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har også balet rundt i sneen i dag. Sønnen satte i et gledeshyl da han oppdaget at bakken var hvit i morges:-)

Ettermiddagen tilbragte vi i akebakken. Frykter for at jeg blir ordentlig støl etter mye knall og fall, men gøy var det. Eller goi som sønnen min sier:-)

Så gøy! Deilig å være støl etter en dag i akebakken, vel. Jeg har ikke vært fullt så aktiv...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

34

• hare1365380455

5

• Hønemoren

3

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så gøy! Deilig å være støl etter en dag i akebakken, vel. Jeg har ikke vært fullt så aktiv...

Jepp, det er deilig. Og så sover man så godt når natta kommer:-)

Jeg pleier ikke å være så aktiv. Det var nå mest fordi jeg var redd for at snøen skulle være borte hvis vi utsatte det til i morgen;-)

hare1365380455
Skrevet

Takk det samme! En skikkelig høst er heller ikke å forakte. :o)

Og du må absolutt ta deg en tur nordover. Folkelynnet, roen, naturen, lyset... Det er veldig spesielt nordpå!

Mvh

Jeg kommer nok til å ta turen nordover en gang, ja! Det er mange steder jeg ville ha vært.:) Og forresten; jeg liker høsten! Også regnet:)

Skrevet

Jeg har ikke bodd sååå langt nord i såååå mange år, og har blitt bare mer og mer glad i vinteren.

Skikkelig vinter er finfint, det.

Det er sånn halvhjerta liksomvinter som er slitsomt.

Skrevet

Skikkelig vinter er finfint, det.

Det er sånn halvhjerta liksomvinter som er slitsomt.

Det er ikke vanskelig å være enig med deg i det.

Gjest Jeg vil også ha snø!
Skrevet

Å som jeg gleder meg til snø:-)

Håper vi får vinter her på østlandet også.

Så mye å finne på når det er snø!

Kos deg med snøen så lenge du kan, plutselig er den borte.

Skrevet

Å som jeg gleder meg til snø:-)

Håper vi får vinter her på østlandet også.

Så mye å finne på når det er snø!

Kos deg med snøen så lenge du kan, plutselig er den borte.

Takk, det skal jeg gjøre. Og så skal jeg blåse litt sne til deg. *blåser alt jeg kan*

Sånn, nå er det nok hvitt der i morgen tidlig.

Mvh

Skrevet

...og vi har akkurat beiset ferdig huset....rart - i samme land.

Skrevet

Vinter ja, men det er da bare midten av oktober ennå!!!! Nei, snøen kan vente til 1. desember og forsvinne igjen 1. mars. Basta. Men det kan snø halvannen meter første uka på desember og så bli -7 konstant frem til 1. mars. :o)

Det er faktisk 7. vinterdag i dag. Som min 5-åring minner meg på daglig, han har full kontroll på det og venter veldig på snøen.

Skrevet

Vinter ja, men det er da bare midten av oktober ennå!!!! Nei, snøen kan vente til 1. desember og forsvinne igjen 1. mars. Basta. Men det kan snø halvannen meter første uka på desember og så bli -7 konstant frem til 1. mars. :o)

Enig! God høsthelg!

Skrevet

Det er godt.. Og om det sner i morgen, så forsvinner den igjen, vet du.. til våren!

Sant det, men jeg vil ikke ha snø ennå. Vil ikke ha snø før til jul, så kan den forsvinne i mars. Så kan det snø bare en gang og ferdig med det.

Jeg vil kjøre mc en stund til, kjører i dag:-)

Skrevet

Uansett, god tur og måtte lykken stå deg bi! ;o)

Tusen takk for det!

:o)

Skrevet

...og vi har akkurat beiset ferdig huset....rart - i samme land.

Veldig rart... Huset ble vel fint, da. :o)

Skrevet

Veldig rart... Huset ble vel fint, da. :o)

Huset ble dritfint! :)

Skrevet

Sant det, men jeg vil ikke ha snø ennå. Vil ikke ha snø før til jul, så kan den forsvinne i mars. Så kan det snø bare en gang og ferdig med det.

Jeg vil kjøre mc en stund til, kjører i dag:-)

Gjør det og god tur!

Skrevet

Ja er ganske kaldt her uten snØ:) Gleder meg til snØen kommer, for da virker det ikke så kaldt. Blir litt lunere;)

Ja, også blir det mye lysere og koseligere når snYen kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...