Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Skrevet 20. oktober 2005 Vi har også balet rundt i sneen i dag. Sønnen satte i et gledeshyl da han oppdaget at bakken var hvit i morges:-) Ettermiddagen tilbragte vi i akebakken. Frykter for at jeg blir ordentlig støl etter mye knall og fall, men gøy var det. Eller goi som sønnen min sier:-) Så gøy! Deilig å være støl etter en dag i akebakken, vel. Jeg har ikke vært fullt så aktiv... 0 Siter
tonie Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Så gøy! Deilig å være støl etter en dag i akebakken, vel. Jeg har ikke vært fullt så aktiv... Jepp, det er deilig. Og så sover man så godt når natta kommer:-) Jeg pleier ikke å være så aktiv. Det var nå mest fordi jeg var redd for at snøen skulle være borte hvis vi utsatte det til i morgen;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Takk det samme! En skikkelig høst er heller ikke å forakte. ) Og du må absolutt ta deg en tur nordover. Folkelynnet, roen, naturen, lyset... Det er veldig spesielt nordpå! Mvh Jeg kommer nok til å ta turen nordover en gang, ja! Det er mange steder jeg ville ha vært. Og forresten; jeg liker høsten! Også regnet:) 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Skrevet 20. oktober 2005 hvor bor dere?? Nord i landet et sted. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har ikke bodd sååå langt nord i såååå mange år, og har blitt bare mer og mer glad i vinteren. Skikkelig vinter er finfint, det. Det er sånn halvhjerta liksomvinter som er slitsomt. 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Skrevet 20. oktober 2005 Skikkelig vinter er finfint, det. Det er sånn halvhjerta liksomvinter som er slitsomt. Det er ikke vanskelig å være enig med deg i det. 0 Siter
Gjest Jeg vil også ha snø! Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Å som jeg gleder meg til snø:-) Håper vi får vinter her på østlandet også. Så mye å finne på når det er snø! Kos deg med snøen så lenge du kan, plutselig er den borte. 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Skrevet 20. oktober 2005 Å som jeg gleder meg til snø:-) Håper vi får vinter her på østlandet også. Så mye å finne på når det er snø! Kos deg med snøen så lenge du kan, plutselig er den borte. Takk, det skal jeg gjøre. Og så skal jeg blåse litt sne til deg. *blåser alt jeg kan* Sånn, nå er det nok hvitt der i morgen tidlig. Mvh 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 ...og vi har akkurat beiset ferdig huset....rart - i samme land. 0 Siter
....AV Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Vinter ja, men det er da bare midten av oktober ennå!!!! Nei, snøen kan vente til 1. desember og forsvinne igjen 1. mars. Basta. Men det kan snø halvannen meter første uka på desember og så bli -7 konstant frem til 1. mars. ) Det er faktisk 7. vinterdag i dag. Som min 5-åring minner meg på daglig, han har full kontroll på det og venter veldig på snøen. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Vinter ja, men det er da bare midten av oktober ennå!!!! Nei, snøen kan vente til 1. desember og forsvinne igjen 1. mars. Basta. Men det kan snø halvannen meter første uka på desember og så bli -7 konstant frem til 1. mars. ) Enig! God høsthelg! 0 Siter
mrxx Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Det er godt.. Og om det sner i morgen, så forsvinner den igjen, vet du.. til våren! Sant det, men jeg vil ikke ha snø ennå. Vil ikke ha snø før til jul, så kan den forsvinne i mars. Så kan det snø bare en gang og ferdig med det. Jeg vil kjøre mc en stund til, kjører i dag:-) 0 Siter
Gyda Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Uansett, god tur og måtte lykken stå deg bi! ;o) Tusen takk for det! ) 0 Siter
Maggi Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 ...og vi har akkurat beiset ferdig huset....rart - i samme land. Veldig rart... Huset ble vel fint, da. ) 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Veldig rart... Huset ble vel fint, da. ) Huset ble dritfint! 0 Siter
Maggi Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Har du dronningen i nærheten? *flirer* 0 Siter
Maggi Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Sant det, men jeg vil ikke ha snø ennå. Vil ikke ha snø før til jul, så kan den forsvinne i mars. Så kan det snø bare en gang og ferdig med det. Jeg vil kjøre mc en stund til, kjører i dag:-) Gjør det og god tur! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Ja er ganske kaldt her uten snØ Gleder meg til snØen kommer, for da virker det ikke så kaldt. Blir litt lunere;) Ja, også blir det mye lysere og koseligere når snYen kommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.