Gjest veldig vanskelig å bestemme seg Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Hva ville dere ha gjort? Er så veldig i tvil. I dag bor vi ved en svært trafikert vei inn til sentrum(ikke tungtrafikk). Men området er egentlig nær sentrum og byskole og koselig. Har stort hus i tre etasjer og innegjerdet hage. Vurderer å bygge nytt lengre ut av byen i byggefelt.Dette er fordi vi har tre små barn som da kan bevege seg mer fritt ute og ikke bare inne i en hage uten tilsyn. Men huset vil bli mye mindre og kanskje også det blir problem å få til fire soverom. (Det kan velges i noen få boligtyper.) Eldstemann må bytte skole, noe som han i dag ikke vil. Skolen han går på er veldig fin og barna har det bra der. Den eneste grunnen til å kjøpe et hus blir pga. trafikken og barna som må følges over denne veien og gå et stykke for å møte andre barn. Hva ville dere prioritert? Jeg er ikke glad i å flytte mye så det må bli en løsning som varer til ungene blir ungdommer ihvertfall. 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Det er jo bare dere selv som kan avgjøre dette, men jeg tror ikke jeg ville ha flyttet i en slik situasjon. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg hadde rett og slett ikke fikset å flytte ut lenger ut av sentrum. Hvis dere har hus og hage og nesten bor i sentrum har dere jo alt. Hva i all verden skal dere på et kjipt byggefelt på landet å gjøre da ) 0 Siter
Cumbria Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg hadde IKKE flyttet. Hvorfor tror alle det er så fantastisk å bo i byggefelt. Leve bygda (i byen)! Ungene kan blir kjørt over i 30-sonen i byggefeltet også... Hilsen ei som i alle år har hatt E18 som skolevei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.