Gå til innhold

kjøpe nytt hus?

Gjest veldig vanskelig å bestemme seg

Anbefalte innlegg

Gjest veldig vanskelig å bestemme seg
Skrevet

Hva ville dere ha gjort?

Er så veldig i tvil. I dag bor vi ved en svært trafikert vei inn til sentrum(ikke tungtrafikk). Men området er egentlig nær sentrum og byskole og koselig. Har stort hus i tre etasjer og innegjerdet hage.

Vurderer å bygge nytt lengre ut av byen i byggefelt.Dette er fordi vi har tre små barn som da kan bevege seg mer fritt ute og ikke bare inne i en hage uten tilsyn. Men huset vil bli mye mindre og kanskje også det blir problem å få til fire soverom. (Det kan velges i noen få boligtyper.) Eldstemann må bytte skole, noe som han i dag ikke vil. Skolen han går på er veldig fin og barna har det bra der.

Den eneste grunnen til å kjøpe et hus blir pga. trafikken og barna som må følges over denne veien og gå et stykke for å møte andre barn.

Hva ville dere prioritert? Jeg er ikke glad i å flytte mye så det må bli en løsning som varer til ungene blir ungdommer ihvertfall.

Skrevet

Det er jo bare dere selv som kan avgjøre dette, men jeg tror ikke jeg ville ha flyttet i en slik situasjon.

Skrevet

Jeg hadde rett og slett ikke fikset å flytte ut lenger ut av sentrum. Hvis dere har hus og hage og nesten bor i sentrum har dere jo alt. Hva i all verden skal dere på et kjipt byggefelt på landet å gjøre da :o)

Skrevet

Jeg hadde IKKE flyttet. Hvorfor tror alle det er så fantastisk å bo i byggefelt. Leve bygda (i byen)! Ungene kan blir kjørt over i 30-sonen i byggefeltet også...

Hilsen ei som i alle år har hatt E18 som skolevei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...