Gå til innhold

Testing av frustrerte fruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den?...tenk deg om;)

Urk. DOL er jo full av dem!!

Så dum jeg er. :-)

kakki1365380609
Skrevet

Er den?...tenk deg om;)

:o) jeg tok testen og ble akkurat hun jeg trodde.....

kakki1365380609
Skrevet

:o) jeg tok testen og ble akkurat hun jeg trodde.....

Kjeder meg.............:o)

Skrevet

Den dustete testen fortalte meg at jeg var mest like Lynette. Kanskje fordi jeg også har fire små unger?

:-)

Skrevet

Den dustete testen fortalte meg at jeg var mest like Lynette. Kanskje fordi jeg også har fire små unger?

Er det bra eller dårlig?

Skrevet

Er det bra eller dårlig?

Tja, si det... Uansett synes jeg ikke det testresultatet stemmer så godt. Tror egentlig ikke vi har så mye mer felles enn antallet unger...

fei1365380229
Skrevet

Du passer best sammen med Lynette Scavo

Men det var vel egentlig en test for menn da, men jeg skrev hva jeg trodde mannen min ville krysset av for.

Har også fire barn, men føler ikke veldig likhet med Lynette :)

Skrevet

Du passer best sammen med Lynette Scavo

Men det var vel egentlig en test for menn da, men jeg skrev hva jeg trodde mannen min ville krysset av for.

Har også fire barn, men føler ikke veldig likhet med Lynette :)

"Du passer best sammen med Lynette Scavo"

Jeg testet hvem jeg var mest _lik_ jeg. Det var to tester der.

fei1365380229
Skrevet

*prøve igjen da* :o)

fei1365380229
Skrevet

Var henne samme hva :o), men jeg tror ikke vi er så veldig like.

Skrevet

Du er Susan Mayer

Strengt tatt ingen husmor, men en hjemmearbeidende illustratør. Rollene mellom mor og tenåringsdatter blr stadig snudd opp ned, takket være Susans evne til å havne i trøbbel og kløne til det meste. Såret av eksmannen, men stadig på jakt etter kjærlighet.

Skrevet

Edie Britt. Hun er den eneste av fruene som får meg til å gapskratte, men at jeg skulle være mest lik henne...Hm. Det tror jeg ikke helt jeg liker:-/

Skrevet

Du er Susan Mayer

Strengt tatt ingen husmor, men en hjemmearbeidende illustratør. Rollene mellom mor og tenåringsdatter blr stadig snudd opp ned, takket være Susans evne til å havne i trøbbel og kløne til det meste. Såret av eksmannen, men stadig på jakt etter kjærlighet.

Jeg også. Kjente meg ikke akkurat så veldig igjen, men ...

Skrevet

Jeg også. Kjente meg ikke akkurat så veldig igjen, men ...

Det er nok Susan jeg har mest sansen for, så da var det ganske greit å bli sammenligna med henne. Ikke det at jeg synes vi har så mye felles da men... Tror ikke jeg har så mye til felles med de andre frustrerte fruene heller ;-)

Skrevet

Det er nok Susan jeg har mest sansen for, så da var det ganske greit å bli sammenligna med henne. Ikke det at jeg synes vi har så mye felles da men... Tror ikke jeg har så mye til felles med de andre frustrerte fruene heller ;-)

Hehe. Nei ikke jeg heller.

(Bra leserinnlegg du hadde forresten ... ;o).)

Skrevet

Hehe. Nei ikke jeg heller.

(Bra leserinnlegg du hadde forresten ... ;o).)

Hehe, så du leser avisene hjemmefra, ja ;-)

Skrevet

Hehe, så du leser avisene hjemmefra, ja ;-)

Å ja, du. Og det var virkelig på sin plass å få fram det du gjorde!

Skrevet

Å ja, du. Og det var virkelig på sin plass å få fram det du gjorde!

Takk:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...