Gå til innhold

Når kommer Gilmore Girls på tv igjen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, jeg elsker de jentene der!

Vet ikke, men det går repriser på dagtid på hverdagene nå... (15.10 på tvN)

Jo, nå fant jeg det på tvnorge.no, "Sesong 6 kommer januar/februar 2006."

Gjest oktober regn
Skrevet

Ååå, jeg elsker de jentene der!

Vet ikke, men det går repriser på dagtid på hverdagene nå... (15.10 på tvN)

Jo, nå fant jeg det på tvnorge.no, "Sesong 6 kommer januar/februar 2006."

Ja, vet om reprisen, men syns ikke det er en serie jeg kunne sett omigjen. Ingenting slår Friends der;) Men takk, da kan jeg glede meg til januar. ;) Nå er det først Lost som står for tur!!! ;o)

Skrevet

Ja, vet om reprisen, men syns ikke det er en serie jeg kunne sett omigjen. Ingenting slår Friends der;) Men takk, da kan jeg glede meg til januar. ;) Nå er det først Lost som står for tur!!! ;o)

Nei, det er en serie man bare ser en gang liksom, det er jeg helt enig i. Men av og til må jeg bare titte litt fordi det er en så utrolig koselig serie!!

Jepp, neste uker begynner Lost, så vi får kose oss med det i ventetiden. ;)

Gjest batteri
Skrevet

Nei, det er en serie man bare ser en gang liksom, det er jeg helt enig i. Men av og til må jeg bare titte litt fordi det er en så utrolig koselig serie!!

Jepp, neste uker begynner Lost, så vi får kose oss med det i ventetiden. ;)

det er enda leeenge til den kommer...januar...:/ jeg følger med på reprisene hver dag jeg, selv om jeg har sett de fleste før...er avhengig..nesten skummelt, men det er såååå koselig!!!

(også er en viss jess med...ehm..:) )

Skrevet

Hmmmm....jeg må være litt femi, tror jeg. Kanskje lesbisk. Jeg synes nemlig også den serien er...uhm...koselig? Nå følger jeg imidlertid aldri med på en eneste serie, så det er ikke mye av noe som helst jeg får sett.

"............................................."

Gjest oktober regn
Skrevet

Hmmmm....jeg må være litt femi, tror jeg. Kanskje lesbisk. Jeg synes nemlig også den serien er...uhm...koselig? Nå følger jeg imidlertid aldri med på en eneste serie, så det er ikke mye av noe som helst jeg får sett.

Hehe, lesbisk ja. Det er du garantert. Hvem er det du liker i serien? Rory el mora? ;p De har så sjappe replikker, og finner på så mye tull, at det blir kjekt å se på syns jeg.

Skrevet

Hehe, lesbisk ja. Det er du garantert. Hvem er det du liker i serien? Rory el mora? ;p De har så sjappe replikker, og finner på så mye tull, at det blir kjekt å se på syns jeg.

Jeg synes mora er kulest. Også han gjøken som driver kafeen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...