Gå til innhold

Hjelp! Jeg er uten mobiltelefonen hele helga:-(

Anbefalte innlegg

Gjest mobilavhengig
Skrevet

Hei!

Jeg har mistet nøklene til bilen min og må vente til mandag før jeg får ny. Problemet er at jeg har låst inne mobiltelefonen min i bilen. Jeg er helt avhengig av denne. Jeg lurer på om det er noen som vet om det er mulighet for å viderekoble denne til min fasttelefon? Hvordan gjør jeg isåfall dette?

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at du kan viderekoble mobiltelefonen din uten å gjøre det via den.

Dessverre ...

Skrevet

Du må nok han mobilen for å viderekoble den gitt.

Skrevet

Ring mobiloperatøren så går nok det greit.

Har gjort det selv jeg.

Gjest bareprøv!!!!!! det er lett!!!
Skrevet

ta en litt tykk ståltrå og lag den som en krok og stikk den nedi mellom døra og vinduet.. det er kjempe enkelt! du bare får stål tråden rundt en hard greie du kjenner nedi der og drar opp! hvis du ikke har alarm da

Gjest ChiengMai
Skrevet

ta en litt tykk ståltrå og lag den som en krok og stikk den nedi mellom døra og vinduet.. det er kjempe enkelt! du bare får stål tråden rundt en hard greie du kjenner nedi der og drar opp! hvis du ikke har alarm da

Kommer helt an på hva slags bil man har, det. En kar fra Falken holdt på å lirke i fire timer den gang jeg hadde Ford Puma, og han måtte bare gi opp. Eneste mulighet var å knuse ruta, og det ville hverken han eller jeg.

Gjest mobilavhengig
Skrevet

Takk for godt tips. Men dessverre er det nok ikke så enkelt. Ikke bare er den låst inne i bilen, men den er låst inn i hanskerommet i tillegg, var redd at den skulle bli stjålet så jeg låste den inn der:-)

Dessuten så har jeg dårlig erfaring med å dirke opp låser. Politiet prøvde å gjøre det med min forrige bil da jeg hadde låst inn bilnøklene. Men det endte med at de måtte bare kjære meg og barna mine hjem. Var ikke mulig å få det til. Med andre ord, en skikkelig innbruddsikker bil:-)

lalala1365380457
Skrevet

kanskje interessant å nevne i denne sammenhengen, at somoftest blir nøkkelfunksjonen, på den døren man gjør dette på, ødelagt..dvs den kan ikke låses opp med nøkkel i ettertid!

Skrevet

En bilberger bør jo klare å få opp en bildør greit da ....

Kanskje de t.o.m. klarer å få opp hanskerommet også.

Hvor er extranøkkelen din da ?

Nå har du forhåpentligvis bestilt TO nøkkelsett, slik at du har en extranøkkel i tillegg. Etter hva jeg leser i tråden her er ikke dette første gangen du låser inne / mister nøklen.

hare1365380455
Skrevet

*trøste*

Jeg var uten mobil i (nå husker jeg ikke) over ett år tror jeg. Jeg trodde jeg var avhengig, men neida!:)

Skrevet

Du kan i hvert fall endre svareren på mobilen din sånn at folk som ringer deg får beskjed om å ringe fasttelefonen. Det hjelper jo litt!

Skrevet

*misunner deg - det må bli en fredelig og deilig helg! *

ikke fast nick
Skrevet

Se på det som en liten "ferie"! Ingen av oss har vondt av å skru av mobilen for noen dager.

Skrevet

Ikke akkurat det største problemet å åpne dørene på en bil. Ingen du kjenner i nabolaget da?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ikke akkurat det største problemet å åpne dørene på en bil. Ingen du kjenner i nabolaget da?

På en del biler er det ikke så enkelt å få opp døra, nei. Den gang en fra Falken prøvde å få opp døra på min Puma fikk jeg et nærmest fire timer langt foredrag om hvordan de fant ut av de forskjellige bilmodellene, og at en del biler var helt umulige å komme inn i uten at man ødela et eller annet, knuste rute el.l. Da er det nok billigere å vente noen dager på nøkler.

Skrevet

På en del biler er det ikke så enkelt å få opp døra, nei. Den gang en fra Falken prøvde å få opp døra på min Puma fikk jeg et nærmest fire timer langt foredrag om hvordan de fant ut av de forskjellige bilmodellene, og at en del biler var helt umulige å komme inn i uten at man ødela et eller annet, knuste rute el.l. Da er det nok billigere å vente noen dager på nøkler.

Tja, si ikke det du, treffer du en av "kara" på gata tar de den på under 5 minutter hvis det er svært vanskelig.

Falken er ikke alltid av de som kan dette best.

Men det er riktig at noen biler kan være vanskelig.

Er det en lett bil å få opp, så ser det ut som om døra er åpen når de setter i gang.

Så en, en gang så gikk bort til ei låst bildør, for meg så det ut som om han bare gikk bort og åpnet den på vanlig måte. Men han var spesialist på denne type biler.

Gjest mobilavhengig
Skrevet

Se på det som en liten "ferie"! Ingen av oss har vondt av å skru av mobilen for noen dager.

Neida, ingen som har vondt av å være uten mobil en gang iblant. Men det er litt dumt at jeg for tiden er jobbsøkende og har oppgitt mitt mobiltelefonnummer i søknadene. De stillingene jeg har søkt på hadde søknadsfrist tidligere i uken så det er derfor jeg er så desperat etter mobilen akkurat nå. Vil jo at de skal få tak i meg om de ringer.

mil1365380270
Skrevet

Ring en låsesmed og spør hvor mye de skal ha for å komme og åpne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...