Gjest Azureus Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Nå har jeg endelig fått ting til å fungere, og dermed kommer neste runde med spørsmål: Jeg spiller av filmer etc. via Xbox, og det fungerer greit. Men når jeg laster ned spill får jeg det ikke til å fungere. Må jeg gjøre noe spesielt med spillene, eller holder det å laste dem ned? Skal de flyttes over på boksen, eller er eneste løsning å brenne dem? Da må jeg i tilfelle gå til anskaffelse av dvd-brenner... 0 Siter
Prozak Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Kjøp spillene du skal spille, istedetfor å stjele dem. Da fungerer det også som regel bedre. "............................................." 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Kjøp spillene du skal spille, istedetfor å stjele dem. Da fungerer det også som regel bedre. "............................................." Tror ikke det var det svaret Azureus var på jakt etter. Du kunne latt være å svare i det hele. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Tror ikke det var det svaret Azureus var på jakt etter. Du kunne latt være å svare i det hele. Det kunne jeg. Men gjorde jeg det? Nope. Man må tåle å få det kommentert når man spør om teknisk hjelp til tyveri. "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.