Gjest føler meg umyndiggjort Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 irriterer meg over at hver gang jeg tar ut en usb-penn eller noe annet fra maskinen så kommer det beskjed om at jeg har fjernet noe uten å be om lov først. Og hvis jeg må fjerne noe så må jeg be om lov og det er så tungvint Finnes det noen måte å unngå dette på? i windows 98 var det jo ikke slik 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har ikke peiling på dette, men lurer på om du kanskje ikke er satt opp med administratorrettigheter? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Windows vil gjerne ha beskjed før du napper ut USB-disken, fordi den da kan stoppe all skriving til den og lesing fra den før du tar den ut. Dette er for å sikre at ikke data blir ødelagt. Det er altså for din skyld at du får beskjed om dette, ikke fordi Windows vil være slem med deg Når du bare napper den rett ut kan Windows eller et annet program være i ferd med å skrive til den, og da ender du opp med ødelagte filer fordi skrivingen stoppet halvveis. 0 Siter
org Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Denne "Windows" er en skikkelig kontrollfrik! Kast h*n ut av livet ditt! (Burde ikke innlegget vært postet på forum for samliv?) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Denne "Windows" er en skikkelig kontrollfrik! Kast h*n ut av livet ditt! (Burde ikke innlegget vært postet på forum for samliv?) LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.