Gå til innhold

Hvorfor må jeg be om lov av windows til å gjøre alt mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest føler meg umyndiggjort
Skrevet

irriterer meg over at hver gang jeg tar ut en usb-penn eller noe annet fra maskinen så kommer det beskjed om at jeg har fjernet noe uten å be om lov først. Og hvis jeg må fjerne noe så må jeg be om lov og det er så tungvint

Finnes det noen måte å unngå dette på?

i windows 98 var det jo ikke slik

ikke fast nick
Skrevet

Jeg har ikke peiling på dette, men lurer på om du kanskje ikke er satt opp med administratorrettigheter?

Skrevet

Windows vil gjerne ha beskjed før du napper ut USB-disken, fordi den da kan stoppe all skriving til den og lesing fra den før du tar den ut. Dette er for å sikre at ikke data blir ødelagt. Det er altså for din skyld at du får beskjed om dette, ikke fordi Windows vil være slem med deg :) Når du bare napper den rett ut kan Windows eller et annet program være i ferd med å skrive til den, og da ender du opp med ødelagte filer fordi skrivingen stoppet halvveis.

Skrevet

Denne "Windows" er en skikkelig kontrollfrik! Kast h*n ut av livet ditt!

(Burde ikke innlegget vært postet på forum for samliv?)

Skrevet

Denne "Windows" er en skikkelig kontrollfrik! Kast h*n ut av livet ditt!

(Burde ikke innlegget vært postet på forum for samliv?)

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...