Gå til innhold

Noen råd mot iskalde føtter?

Anbefalte innlegg

Gjest "kalde føtter"
Skrevet

plages til tider av føtter som er helt iskalde, føler at de er helt uten sirkulasjon. Kan sitte med dem i et vannbad men de er like kalde for det

har ullsokker på, men det hjelper ikke

plages ikke av det om natta

Noen tips til hva jeg kan gjøre? På dagen kan det være virkelig plagsomt og jeg klarer nesten ikke å stå stille fordi jeg er så iskald på bena. spurte legen når jeg var der sist, men han utelukket at det feilte meg noe galt

Gjest batteri
Skrevet

har samme problem, men jeg merker det spesielt om natta da...men er verre med hendene for min del. har jo med blodsirkulasjonen å gjøre ja, men hva vi kan gjøre med det vet jeg ikke....:/

hare1365380455
Skrevet

har samme problem, men jeg merker det spesielt om natta da...men er verre med hendene for min del. har jo med blodsirkulasjonen å gjøre ja, men hva vi kan gjøre med det vet jeg ikke....:/

Kjøp en sånn varmepute som du kan ha varmt vann i! De koster vel ca 50 på f.eks. nille.

Skrevet

Bevegelse hjelper, kan jeg tenke meg.

Røyker du? Drikker du?

Hvis du blir virkelig desperat, kan du kjøpe deg en OBH NORDICA 4549 på Elkjøp. Andre steder har små varmetepper, som er beregnet til å legge på gulvet, som du kan ha føttene på.

Med vennlig hilsen

Gjest "kalde føtter"
Skrevet

Bevegelse hjelper, kan jeg tenke meg.

Røyker du? Drikker du?

Hvis du blir virkelig desperat, kan du kjøpe deg en OBH NORDICA 4549 på Elkjøp. Andre steder har små varmetepper, som er beregnet til å legge på gulvet, som du kan ha føttene på.

Med vennlig hilsen

jeg verken røyker eller drikker og er i aktivitet hver dag

men skal vurdere tipset:)

Skrevet

Kjøp deg slipperser som har sånne pigger/punkter på innersiden av sålene.Da blir fotbladene massert.Bruker de som tøfler og synes de varmer bedre enn tøfler om vinteren til og med.

Gjest "kalde føtter"
Skrevet

Kjøp deg slipperser som har sånne pigger/punkter på innersiden av sålene.Da blir fotbladene massert.Bruker de som tøfler og synes de varmer bedre enn tøfler om vinteren til og med.

hvor får jeg tak i slike slippers( er det sånn det bøyes)?

hva skal jeg spørre etter?

Skrevet

hvor får jeg tak i slike slippers( er det sånn det bøyes)?

hva skal jeg spørre etter?

Adidas har slike bl.a. Spør på en spesiealforretning for helseartikler, en sportsforretning eller skoforretning.

Skrevet

Noen synes det kan være ubehagelig å gå på sånne såler, men det er bare en tilvenning. Jeg har Scholl og er kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg fryser også alltid på bena, men ikke med ullvangsokker, noen av de nyeste modellene er bare helt superbehagelig å ha på seg også varmer de også så godt. På jobb bruker jeg itillegg eccosandaler og da er jeg supervarm, men nå går jeg endel i min jobb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...