Gå til innhold

bonderomantik

Gjest uflaks med opptak

Anbefalte innlegg

Gjest uflaks med opptak
Skrevet

Hadde tatt opp bonderomantikk på video og skulle se det, men av en eller annen grunn er ikke slutten blitt tatt opp.

Fikk ikke se hvem av de to siste deltagerne tok med seg hjem på gårdene sine.

Hjelp. Er det noen som kan forbarme seg over meg og fortelle det?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• TorneROSA1365380904

9

• DarkPink

8

• org

1

• Aryane

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kan sikkert se det på web TV eller TVN sine sider. Så det ikke jeg heller så jeg kan desverre ikke svare deg.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Du kan sikkert se det på web TV eller TVN sine sider. Så det ikke jeg heller så jeg kan desverre ikke svare deg.

Ingeborg sendte Morten hjem.

Lars Julius sendte Mari hjem.

Lars Jacob sendte Marthe hjem.

Tollef sendte Hilde hjem.

Håper jeg ikke blandet noen av navnene nå da;)

Skrevet

*imponert*

Jeg så hele programmet jeg også, men navnene klarte jeg ikke for mitt bare liv å huske! :-)

Gjest uflaks med opptak
Skrevet

Takk, har nemlig ikke funnet det på nettet enda. Søkte på tv 2, men i går var det ikke å oppdrive.

TorneROSA1365380904
Skrevet

*imponert*

Jeg så hele programmet jeg også, men navnene klarte jeg ikke for mitt bare liv å huske! :-)

Hehe,egentlig er jeg dårlig på navn jeg, men imponerende nok husket jeg dette her..*fniser*

Skrevet

Hehe,egentlig er jeg dårlig på navn jeg, men imponerende nok husket jeg dette her..*fniser*

Serien gjør sikkert stooort inntrykk på deg ;-)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Serien gjør sikkert stooort inntrykk på deg ;-)

Hehe, ja det må den nok gjøre!

Hadde egentlig ikke tenkt å følge med på "Jakten på kjærligheten" (kan jo ikke følge med på alt), men så måtte jeg bare se:) Er jo artig!

Syns Tollef er en skikkelig koselig mann..hihi.. Han virker som en utrolig god person. Men håper ikke han velger Britt til slutt, for hun MASER virkelig..Som han sa, det blir nok for mye av det gode:)

Mange søte jenter Lars Jacob og Lars Julius kan velge mellom syns eg:)

Og så syns eg Ingeborg virker litt rar..hehe.. Og at hun må velge Johan til slutt. :)

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt å følge med på "Jakten på kjærligheten" (kan jo ikke følge med på alt), men så måtte jeg bare se:) Er jo artig!

Syns Tollef er en skikkelig koselig mann..hihi.. Han virker som en utrolig god person. Men håper ikke han velger Britt til slutt, for hun MASER virkelig..Som han sa, det blir nok for mye av det gode:)

Og så syns eg Ingeborg virker litt rar..hehe.. Og at hun må velge Johan til slutt. :)

Endelig noen som deler min lidenskap.. =p

Er Lars Julius litt merkelig, eller er det bare meg?

TorneROSA1365380904
Skrevet

Endelig noen som deler min lidenskap.. =p

Er Lars Julius litt merkelig, eller er det bare meg?

Han er litt merkelig på den måten at når han sier at "uff dette er ikke et lett valg", så smiler han fortsatt fra øre til øre..hehe :) Ellers syns jeg han virker som en sjarmerende fyr!

Skrevet

Da har du omtrent samme oppfatninger som meg om personene i serien :-)

Ingeborg er det noe merkelig med, ja - men kan ikke helt sette fingeren på hva det er... Noe med måten hun prater på. Hun virker litt kjedelig, men det blir jo lett kunstig sånn som settingen er. Mulig hun er skikkelig kul i virkeligheten ;-)

Jeg er ganske sikker på at Tollef får nok av Britt snart.. På slutten viste de litt om hva som skjer neste gang. En av tingene var at Britt omtrent ville begynne å henge opp bilder Tollef hadde gjemt bort. Han så ganske så stressa ut da, ja *fnis*

Iallefall en koselig serie å følge med på. Litt synd alle virker så prektige og overhøflige. Får lyst å dra dem litt i øra og få dem til å vise sitt sanne jeg (for alle kan da umulig være så prektige i virkeligheten?). Hadde dette blitt vist i utlandet hadde vi garantert fått høre om de "jordnære" nordmennene *hehe*

TorneROSA1365380904
Skrevet

Da har du omtrent samme oppfatninger som meg om personene i serien :-)

Ingeborg er det noe merkelig med, ja - men kan ikke helt sette fingeren på hva det er... Noe med måten hun prater på. Hun virker litt kjedelig, men det blir jo lett kunstig sånn som settingen er. Mulig hun er skikkelig kul i virkeligheten ;-)

Jeg er ganske sikker på at Tollef får nok av Britt snart.. På slutten viste de litt om hva som skjer neste gang. En av tingene var at Britt omtrent ville begynne å henge opp bilder Tollef hadde gjemt bort. Han så ganske så stressa ut da, ja *fnis*

Iallefall en koselig serie å følge med på. Litt synd alle virker så prektige og overhøflige. Får lyst å dra dem litt i øra og få dem til å vise sitt sanne jeg (for alle kan da umulig være så prektige i virkeligheten?). Hadde dette blitt vist i utlandet hadde vi garantert fått høre om de "jordnære" nordmennene *hehe*

Hehehe, helt enig, de virker vanvittig prektige.

Og ja, jeg syns Ingeborg virker merkelig. Syns hun virker så alvorlig hele tiden jeg, og kresen. Man skal jo være litt kresen. Men det virker som om det er veeeeeldig vanskelig å imponere henne, og å komme innpå henne!

Men, enig med deg, det blir jo noe helt annet på TV enn det blir i virkeligheten;)

Hehe, jeg så det klippet med Britt.. Måtte le litt da altså! Stakkar Tollef, hun kan jo ikke bare komme rett inn og styre med en gang.. Hun blir valgt ut neste gang tipper jeg... For jeg syns alle de andre damene virker koselige:)

Blir spennende å se hvem de velger til slutt, og om det blir kjærlighet! ;)

Skrevet

Han er litt merkelig på den måten at når han sier at "uff dette er ikke et lett valg", så smiler han fortsatt fra øre til øre..hehe :) Ellers syns jeg han virker som en sjarmerende fyr!

Hehe. Syns han er en skrue, jeg.

"Ke like du bæst me mej, da?" Hva er det for et spørsmål på andre daten? =p

Men han er garantert snill som et lam. Skulle jeg meldt meg på, skulle jeg valgt Tollef ;p

Det med ho dama (Ingeborg?) tror jeg er bare at hun ikke slipper folk innpå seg for lett. Hun er i den andre enden av "tjihi, jeg er helt forelska jeg asså, å så søt", og det syns jeg er en god egenskap, hvertfall i et sånt program.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Hehe. Syns han er en skrue, jeg.

"Ke like du bæst me mej, da?" Hva er det for et spørsmål på andre daten? =p

Men han er garantert snill som et lam. Skulle jeg meldt meg på, skulle jeg valgt Tollef ;p

Det med ho dama (Ingeborg?) tror jeg er bare at hun ikke slipper folk innpå seg for lett. Hun er i den andre enden av "tjihi, jeg er helt forelska jeg asså, å så søt", og det syns jeg er en god egenskap, hvertfall i et sånt program.

Hehe, greit, kanskje han er litt rar;) Men han har ikke sååå god tid på seg da, og han må jo velge ut en hver gang. Så da må han stille litt spm. Kunne jo hende han fikk noen svar som utmerket seg veldig, når han spurte "ka du like best me mæ?" *tihi*

Joda Ingeborg er sikkert allright hun.. Men jeg personlig hadde nok vært litt mer avslappet.. Eller, for å si det sånn, det kan jeg egentlig ikke vite, for jeg har aldri vært i et TV-program:) Så vi skal vel ikke uttale oss for mye. Men jeg FORESTILLER meg at jeg hadde vært litt mer avsalppet iallefall;)

Skrevet

Hehe, greit, kanskje han er litt rar;) Men han har ikke sååå god tid på seg da, og han må jo velge ut en hver gang. Så da må han stille litt spm. Kunne jo hende han fikk noen svar som utmerket seg veldig, når han spurte "ka du like best me mæ?" *tihi*

Joda Ingeborg er sikkert allright hun.. Men jeg personlig hadde nok vært litt mer avslappet.. Eller, for å si det sånn, det kan jeg egentlig ikke vite, for jeg har aldri vært i et TV-program:) Så vi skal vel ikke uttale oss for mye. Men jeg FORESTILLER meg at jeg hadde vært litt mer avsalppet iallefall;)

Jeg synes hun er den som er mest avslappa jeg =) Forøvrig hærlig at hun stemte ut han selvsikre oppvartningsklysa.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg synes hun er den som er mest avslappa jeg =) Forøvrig hærlig at hun stemte ut han selvsikre oppvartningsklysa.

Hehe helt enig! Han var så sikker på å gå videre han!

Nei, NÅ skal jeg begynne med helgevasken her! :)

God helg da!

Skrevet

Hehehe, helt enig, de virker vanvittig prektige.

Og ja, jeg syns Ingeborg virker merkelig. Syns hun virker så alvorlig hele tiden jeg, og kresen. Man skal jo være litt kresen. Men det virker som om det er veeeeeldig vanskelig å imponere henne, og å komme innpå henne!

Men, enig med deg, det blir jo noe helt annet på TV enn det blir i virkeligheten;)

Hehe, jeg så det klippet med Britt.. Måtte le litt da altså! Stakkar Tollef, hun kan jo ikke bare komme rett inn og styre med en gang.. Hun blir valgt ut neste gang tipper jeg... For jeg syns alle de andre damene virker koselige:)

Blir spennende å se hvem de velger til slutt, og om det blir kjærlighet! ;)

Ja ja, nå får vi bare smøre oss med tålmodighet en uke til ;-)

PS: Tipper Ingeborg ender opp som singel når programmet er ferdig ;-)

Gjest hun har noe på gang med en fyr herfra
Skrevet

Ja ja, nå får vi bare smøre oss med tålmodighet en uke til ;-)

PS: Tipper Ingeborg ender opp som singel når programmet er ferdig ;-)

Feil

Skrevet

Feil

Wow, men han er altså ikke deltager i bonderomantikk?

nei, huff, nå vil jeg ikke vite mer altså ;-)

Skrevet

Feil

ÅÅÅÅH!!!!

Gi meg en film du har lyst å se, så skal jeg kjappe meg å se den før deg og fortelle hvem som dør på slutten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...