flisa Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg stoler ikke på folk som ikke har bredbånd :-) (Jeg har forøvrig mange bøker :-) "..........................................." ....og jeg har bredbånd - omsider 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 I såfall er mine antakelser korrekte: Ungdommen nå til dags er fullstendig støvsugde mellom ørene. Enda værre enn vi var :-) På den alvorlige siden: Allmennkunnskap ser ut til å bli dårligere og dårligere hos unge folk. Jeg har en i klassen (som er 25, tror jeg), som faen ikke visste forskjellen på et fylke og en kommune. Jeg klarte ikke å forklare ham det, fordi jeg ble så paff at jeg ble helt satt ut. "............................................." Jeg tror ikke man skal slå alle ungdommen under en kam basert på Pia Haraldsen. Såpass skal ungdommen ha! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 ok, men jeg tror nesten litt mere på morsans forklaring ;o) Avslørt. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg tror ikke man skal slå alle ungdommen under en kam basert på Pia Haraldsen. Såpass skal ungdommen ha! Jeg så ikke programmet engang, så jeg bruker ikke henne som målestokk :-) Men ungdommen er stokk dumme - jeg har jo aldri vært ung og dum selv :-) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg tror ikke man skal slå alle ungdommen under en kam basert på Pia Haraldsen. Såpass skal ungdommen ha! Forresten...."slå alle under én kam"??? :-) Sikker på du ikke mener "dra alle de sure salatene rundt rundt samme grøt"? "........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg så ikke programmet engang, så jeg bruker ikke henne som målestokk :-) Men ungdommen er stokk dumme - jeg har jo aldri vært ung og dum selv :-) "........................................." Dessuten har dagens unge ufattelig dårlig musikksmak! 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Dessuten har dagens unge ufattelig dårlig musikksmak! Ikke alle! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Ikke alle! Næææ, ikke alle. Men de fleste. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Uff, jeg syntes nesten litt synd på dem, jeg. Etter det de presterte i går plasserer jeg dem i klasse md Marion Ravn. Jeg oppfattet ikke Barbro Fagerbakk som blåst da hun var med i Farmen, men altså...Jeg trodde da folk flest visste de tingene der. Fagerbakk virket jo som rene Mensa-medlemmet i forhold til Pia Haraldsen. :-D 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Dessuten har dagens unge ufattelig dårlig musikksmak! Det har de. Og dårlig klesstil. Og de lukter vondt. Jeg hater dem !!!!! "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.