Gå til innhold

halloween eller 80 talls fest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest i helgen der vi skal kle oss ut. Enten halloween eller 80 talls. Jeg trenger noen enkle billige forslag. Kan noen hjelpe meg?

Gjest Montass
Skrevet

80-talls kle blir selvfølgelig billigst. Hvem har vel ikke noen gamle dongrivester,kjukkegenser under og korte dongribukser og tennissokker på loftet?? Hallowen kjøpes billig på nille. Men det blir likevel dyrere.

Skrevet

80-talls kle blir selvfølgelig billigst. Hvem har vel ikke noen gamle dongrivester,kjukkegenser under og korte dongribukser og tennissokker på loftet?? Hallowen kjøpes billig på nille. Men det blir likevel dyrere.

Tja, Halloween kan jo gjøres så enkelt som å hive et gammelt laken over hodet og klippe hull til øynene. Trenger ikke nødvendigvis være dyrt.

Skrevet

Hva i all verden er en kjukkgenser!?

Skrevet

Du mener at hvem som helst har skapet fullt av dongerivester, tennissokker og 80-tallsjeans?

Hvor ofte rydder du ut, egentlig? ;oD

Skrevet

Feilskriving for kjuke-genser, altså en genser med kjuke-mønster. Dvs store sopper som vokser på trær.

Hadde du ikke en sånn på 80-tallet, eller? De var jo dødspopulære! ;-)

Skrevet

Feilskriving for kjuke-genser, altså en genser med kjuke-mønster. Dvs store sopper som vokser på trær.

Ah! Sånne ja. Selvfølgelig. Pleide å ta inn kjuker, tørke dem foran peisen, spinne dem og strikke genser av garnet. Kjukegenser. ;o)

Skrevet

Ah! Sånne ja. Selvfølgelig. Pleide å ta inn kjuker, tørke dem foran peisen, spinne dem og strikke genser av garnet. Kjukegenser. ;o)

Man fikk sterke muskler av å karde de soppene der! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Trodde jeg fulgte med på 80-tallet, men kjukegenser, enn si kjuker overhodet, har jeg aldri hørt om.

Skrevet

Trodde jeg fulgte med på 80-tallet, men kjukegenser, enn si kjuker overhodet, har jeg aldri hørt om.

*Fnis* Har du hørt om å tøyse seg aldeles bort? ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

*Fnis* Har du hørt om å tøyse seg aldeles bort? ;o)

Nei.

Selv kunne jeg dessuten aldri tenkt meg en genser full av slike kjuker.

Gjest Montass
Skrevet

heh...litt skrivefeil... tjukkegenser..ullgenser..

Gjest Montass
Skrevet

Tja, Halloween kan jo gjøres så enkelt som å hive et gammelt laken over hodet og klippe hull til øynene. Trenger ikke nødvendigvis være dyrt.

hehe..ja...men er de so gøy med ett laken da...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

he he. det å kle seg ut som spøkelse med laken regnes jo for så klassisk at ingen bruker det lenger. Så man er ganske trygg på å være orginal- likevel uorginal.... Og det er få som kjenner en igjen. bra forslag!

Skrevet

he he. det å kle seg ut som spøkelse med laken regnes jo for så klassisk at ingen bruker det lenger. Så man er ganske trygg på å være orginal- likevel uorginal.... Og det er få som kjenner en igjen. bra forslag!

Jeg var spøkelse på Halloween for et par år siden. Eneste spøkelse blant 800 utkledde mennesker :)

Skrevet

Jeg har ingen klær på loft eller kjeller hos meg. Pleier å kaste eller gi bort fra klesskapet når klær ligger der ubrukte. Ellers så har ikke jeg vært klar over at tjukke ullgensere er åttitalls fenomen. Trodde de var tidløse.

Jeg ville nok ha foreslått knallrosa farge, ikke babyrosa som er moderne nå, og puffermer f.eks. Har fremdeles en ulldrakt hengende i skapet av nostalgiske grunner siden jeg designet og sydde den selv. Den er rød, med puffermer og innsvinget i livet. Skjørtet er midtveis på leggen, innsvinget litt ned for knærne og skrår ut der. Egentlig er den råstilig da jeg gikk og tittet på den nå. Husker at den var inspirert av moten fra slutten på 1800 tallet;)

Skrevet

Jeg har ingen klær på loft eller kjeller hos meg. Pleier å kaste eller gi bort fra klesskapet når klær ligger der ubrukte. Ellers så har ikke jeg vært klar over at tjukke ullgensere er åttitalls fenomen. Trodde de var tidløse.

Jeg ville nok ha foreslått knallrosa farge, ikke babyrosa som er moderne nå, og puffermer f.eks. Har fremdeles en ulldrakt hengende i skapet av nostalgiske grunner siden jeg designet og sydde den selv. Den er rød, med puffermer og innsvinget i livet. Skjørtet er midtveis på leggen, innsvinget litt ned for knærne og skrår ut der. Egentlig er den råstilig da jeg gikk og tittet på den nå. Husker at den var inspirert av moten fra slutten på 1800 tallet;)

"Ellers så har ikke jeg vært klar over at tjukke ullgensere er åttitalls fenomen. Trodde de var tidløse."

Hehe..ops! =p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...