Gå til innhold

halloween eller 80 talls fest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ellers så har ikke jeg vært klar over at tjukke ullgensere er åttitalls fenomen. Trodde de var tidløse."

Hehe..ops! =p

Det var ikke ment som spøk. Jeg trodde varme klær trengtes fremdeles.

Skrevet

Det var ikke ment som spøk. Jeg trodde varme klær trengtes fremdeles.

Hehe, nei, jeg skjønte at det ikke var ment som spøk. Men det var innlegget mitt =)

Helt enig i at man fremdeles kan kle seg i varme klær, forskjellen er vel at det nå ikke brukes når man skal ta på seg "noe allright" før man skal noe, i motsetning til på 80-tallet.

Skrevet

Hehe, nei, jeg skjønte at det ikke var ment som spøk. Men det var innlegget mitt =)

Helt enig i at man fremdeles kan kle seg i varme klær, forskjellen er vel at det nå ikke brukes når man skal ta på seg "noe allright" før man skal noe, i motsetning til på 80-tallet.

Ok jeg oppfattet det ikke slik.

Skrevet

Ok jeg oppfattet det ikke slik.

Sorry =)

Fikk bare morsomme bilder av noen som pynter seg med 80-tallsting fremdeles og tror det er tidløst. Bare glem det, noen ganger forstår jeg ikke humoren min selv en gang =p

Bruk ullgensere når du fryser!

Skrevet

Sorry =)

Fikk bare morsomme bilder av noen som pynter seg med 80-tallsting fremdeles og tror det er tidløst. Bare glem det, noen ganger forstår jeg ikke humoren min selv en gang =p

Bruk ullgensere når du fryser!

Det gjør jeg, og jeg strikker mange av dem. Lusekofter og islendere er helt tidløse og populære overalt.

For mitt vedkommende er jeg mere opptatt av å finne min egen personlige stil enn hva som er mote. Når det er sagt så har jeg gravd i skapet i dag og det ligger noen lange, rette skjørt her som jeg skal kaste for de er så håpløst umoderne;)

Gjest Montass
Skrevet

Jeg har ingen klær på loft eller kjeller hos meg. Pleier å kaste eller gi bort fra klesskapet når klær ligger der ubrukte. Ellers så har ikke jeg vært klar over at tjukke ullgensere er åttitalls fenomen. Trodde de var tidløse.

Jeg ville nok ha foreslått knallrosa farge, ikke babyrosa som er moderne nå, og puffermer f.eks. Har fremdeles en ulldrakt hengende i skapet av nostalgiske grunner siden jeg designet og sydde den selv. Den er rød, med puffermer og innsvinget i livet. Skjørtet er midtveis på leggen, innsvinget litt ned for knærne og skrår ut der. Egentlig er den råstilig da jeg gikk og tittet på den nå. Husker at den var inspirert av moten fra slutten på 1800 tallet;)

ja, det er derfor jeg annbefaler tjukkegenser, istadenfor knallrosa genser. For det har nok de fleste kasta. Tjukkegensere er liksom noe som blir brukt heile tida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...