Gå til innhold

Oi - det kom virkelig som en bombe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, også jeg som trodde dette virkelig var ekte kjærlighet... Der gikk jeg visst fem på...!

Skrevet

Ikke noe å mase med. Gubben har sikkert hatt det trivelig så lenge det varte, og dama har fått kjenne rampelysets varme ei stund.

Skrevet

Den fyren burde vært beskytta mot seg selv!

Stakkars barna hans sier jeg bare :-(

Skrevet

:-o

Mette Marits mor virker da som en virkelig oppegående og flott kvinne, hvordan i all verden har denne fyren fått bortpå henne?!

skorpionfisken
Skrevet

Mette Marits mor virker da som en virkelig oppegående og flott kvinne, hvordan i all verden har denne fyren fått bortpå henne?!

Det tar en stund før man skjønner at sjarm ikke er alt. Han er sjarmerende i møte med folk.

Dessuten er det vel noe med at man ikke kommer seg vekk fra voldelige og alkoholfylte forhold sånn uten lang kamp. Han er jo tidligere dømt for konemishandling (og har fortalt om også det i media, tosken), men jeg er usikker på om det var Mette Marits mor som ble mishandlet eller om det var den første kona hans.

Skrevet

Hun ble raskt gravid! Den gangen så 'måtte' man gifte seg.

Skrevet

For en barnslig mann! *ler*

han er sint på kongehuset - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...