Gå til innhold

Å plutselig dø i senga si....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var det :o( Kjente henne ikke veldig godt, men trist er det uansett. I dag har jeg en sånn sippedag, får tårer i øynene av alt jeg leser. Så en dødsannonse i avisen i morges og da begynte jeg nesten å hulke. Det var en 4 år gammel gutt som var død, og nederst i annonsen stod det "Hiv og hoi skatten vår"....huff da så jeg for meg en liten gutt i Sabeltannutstyr. Husker jeg snakket med Terje Formoe en gang og da sa han at Sabeltannsangen ofte ble spilt i barnebegravelser.

Huff.....det er godt man ikke alltid vet hva livet bringer.

*hulk*

Blir fysisk dårlig, jeg.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• Jeg er en annen

3

• snø

3

• Aryane

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Skulle jeg oppfatte svaret ditt som morsomt?

Nei, du skulle ikke oppfatte svaret mitt som morsomt, men at ville kan dø når som helst er ingen nyhet.

Det er ikke noe mindre tragisk at et ungt menneske på 38 dør for det. Men nå avslutter jeg denne diskusjonen.

Skrevet

Nei, du skulle ikke oppfatte svaret mitt som morsomt, men at ville kan dø når som helst er ingen nyhet.

Det er ikke noe mindre tragisk at et ungt menneske på 38 dør for det. Men nå avslutter jeg denne diskusjonen.

Jeg vet ikke hvorfor du bruker denne aggressive tonen overfor meg, men du har sikkert forklaringen selv. Troddu du virkelig at jeg skulle belære deg noe eller hva er dette for noe?

Skrevet

*hulk*

Blir fysisk dårlig, jeg.

Jeg og....når jeg ser dødsannonser for barn, eller leser tragiske historier der barn er involvert får jeg helt vondt inni meg og klarer ikke holde tårene tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...