Mrs. Wallace Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ja, det var det ( Kjente henne ikke veldig godt, men trist er det uansett. I dag har jeg en sånn sippedag, får tårer i øynene av alt jeg leser. Så en dødsannonse i avisen i morges og da begynte jeg nesten å hulke. Det var en 4 år gammel gutt som var død, og nederst i annonsen stod det "Hiv og hoi skatten vår"....huff da så jeg for meg en liten gutt i Sabeltannutstyr. Husker jeg snakket med Terje Formoe en gang og da sa han at Sabeltannsangen ofte ble spilt i barnebegravelser. Huff.....det er godt man ikke alltid vet hva livet bringer. *hulk* Blir fysisk dårlig, jeg. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Skulle jeg oppfatte svaret ditt som morsomt? Nei, du skulle ikke oppfatte svaret mitt som morsomt, men at ville kan dø når som helst er ingen nyhet. Det er ikke noe mindre tragisk at et ungt menneske på 38 dør for det. Men nå avslutter jeg denne diskusjonen. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Nei, du skulle ikke oppfatte svaret mitt som morsomt, men at ville kan dø når som helst er ingen nyhet. Det er ikke noe mindre tragisk at et ungt menneske på 38 dør for det. Men nå avslutter jeg denne diskusjonen. Jeg vet ikke hvorfor du bruker denne aggressive tonen overfor meg, men du har sikkert forklaringen selv. Troddu du virkelig at jeg skulle belære deg noe eller hva er dette for noe? 0 Siter
Aryane Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 *hulk* Blir fysisk dårlig, jeg. Jeg og....når jeg ser dødsannonser for barn, eller leser tragiske historier der barn er involvert får jeg helt vondt inni meg og klarer ikke holde tårene tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.