puttelull Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Dette var det jeg mente med "stakkars Katie!" i innlegget som vakte furore for noen uker sida!;-) http://www.sol.no/underholdning/artikkel/cruisekontroll3235367.html Skjønner dere nå hva jeg mente!? Det ante meg nemlig at han der Cruise'ern ikke er helt rett navla... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 "Etter at barnet er født, får verken Tom eller Katie prate til det før etter en uke. Scientologenes tro forbyr slikt fordi barnet kan bli distrahert i sine første tid på jorden. Barn skal heller ikke irettesettes i oppveksten, men selv lære seg forskjellen på riktig og galt." Bra plan! Herregud... 0 Siter
Aryane Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Står jo ingenting om hva hun selv mener om disse reglene, hun er vel like hjernevasket selv av denne sekten, hvis ikke hadde hun nok kommet seg bort i en fei.... 0 Siter
Freya Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 "Etter at barnet er født, får verken Tom eller Katie prate til det før etter en uke. Scientologenes tro forbyr slikt fordi barnet kan bli distrahert i sine første tid på jorden. Barn skal heller ikke irettesettes i oppveksten, men selv lære seg forskjellen på riktig og galt." Bra plan! Herregud... Herregud, ja.... Ser for meg at det kommer til å bli en j*vla drittunge med den "oppdragelsen"... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Men hun _må_ jo ha visst at han er scientolog da hun ble sammen med ham - det er jo allmenn kjent. Og det er jo lov å sjekke opp littegranne rundt det en potensiell kjæreste driver med da... Men høl i huet?! Selvfølgelig. 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg liker ikke Tom Cruise, har aldri gjort det. Han virker som en eiesyk, forskrudd og sjåvinistisk dr...sekk. Kan aldri tenke meg at dette forholdet varer. 0 Siter
tonie Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hvis dette er sant må jeg bare si som deg - stakkars Katie! Da kan han umulig være helt god i hodet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Det her sier vel mer om frøken Katie enn om Cruise. Han har vært åpen om sin scientologiske sinnssykdom i mange år. Hun visste hva hun gikk til. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Herregud, ja.... Ser for meg at det kommer til å bli en j*vla drittunge med den "oppdragelsen"... Blir moro når folk i Norge også begynner med den trosretningen... Selv om en del er der allerede når det gjelder med irettesettelsen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg liker ikke Tom Cruise, har aldri gjort det. Han virker som en eiesyk, forskrudd og sjåvinistisk dr...sekk. Kan aldri tenke meg at dette forholdet varer. Yepp, bare tenk hvordan Nikole Kidman har blomstret etter at hun ble kvitt ham! 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Yepp, bare tenk hvordan Nikole Kidman har blomstret etter at hun ble kvitt ham! Ja! Føler også med Penelope Cruz som heldigvis også kom seg unna, hehe... 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Yepp, bare tenk hvordan Nikole Kidman har blomstret etter at hun ble kvitt ham! Har hun? Hun har da, i likhet med andre forhenværende lekkerbiskener fra hollywood (f.eks Demi Moore) blitt direkte anorektisk. "..........................................." 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Har hun? Hun har da, i likhet med andre forhenværende lekkerbiskener fra hollywood (f.eks Demi Moore) blitt direkte anorektisk. "..........................................." Det er sant. Men i motsetning til tidligere, så er jo en mager kropp i dag i mange miljøer et symbol på suksess, utrolig nok. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Det er sant. Men i motsetning til tidligere, så er jo en mager kropp i dag i mange miljøer et symbol på suksess, utrolig nok. Sant nok. Men jeg synes det er ille når det går så langt som at det ikke finnes former lenger, og at det er _det_ som skal være sexy. Demi Moore husker jeg som vanvittig sexy og lekker. Så så jeg henne i Charlies Angels 2, og hold på å begynne å blø i øynene. Greit nok at hun var veltrent og senete, men det fantes ikke antydninger til former bortsett fra silokonkladaskene. Kidman har jo alltid vært tynn, men hun var likevel sexy før. Nå ser hun mer syk enn lekker ut. Jaja...det er vel bare jeg som ikke henger med i tiden :-) "..........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Sant nok. Men jeg synes det er ille når det går så langt som at det ikke finnes former lenger, og at det er _det_ som skal være sexy. Demi Moore husker jeg som vanvittig sexy og lekker. Så så jeg henne i Charlies Angels 2, og hold på å begynne å blø i øynene. Greit nok at hun var veltrent og senete, men det fantes ikke antydninger til former bortsett fra silokonkladaskene. Kidman har jo alltid vært tynn, men hun var likevel sexy før. Nå ser hun mer syk enn lekker ut. Jaja...det er vel bare jeg som ikke henger med i tiden :-) "..........................................." Du er en bra mann (8-D hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Du er en bra mann (8-D hehe Nei, vet du hva! _Det_ vil jeg ikke ha på meg! :-) "..............................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 "...skriver avisen Expressen, som siterer det amerikanske sladrebladet Celebrity Living." Kildekritikk? 0 Siter
tonie Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Yepp, bare tenk hvordan Nikole Kidman har blomstret etter at hun ble kvitt ham! Jeg synes som Prozak. Hun er radmager, og var penere før. Men hun har gjort det _fantastisk_ på filmfronten siden skilsmissen. Antar at det irriterer eksen hvis det nå skulle vise seg å være sant at han er en sånn dust som han fremstilles som for tida:-) 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Sant nok. Men jeg synes det er ille når det går så langt som at det ikke finnes former lenger, og at det er _det_ som skal være sexy. Demi Moore husker jeg som vanvittig sexy og lekker. Så så jeg henne i Charlies Angels 2, og hold på å begynne å blø i øynene. Greit nok at hun var veltrent og senete, men det fantes ikke antydninger til former bortsett fra silokonkladaskene. Kidman har jo alltid vært tynn, men hun var likevel sexy før. Nå ser hun mer syk enn lekker ut. Jaja...det er vel bare jeg som ikke henger med i tiden :-) "..........................................." Godt å høre 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg synes som Prozak. Hun er radmager, og var penere før. Men hun har gjort det _fantastisk_ på filmfronten siden skilsmissen. Antar at det irriterer eksen hvis det nå skulle vise seg å være sant at han er en sånn dust som han fremstilles som for tida:-) Enig i det. Hun har spilt mye bra, og virker ganske versatil som skuspiller. Men nå har jeg også ganske sansen for Tom Cruise som skuespiller også, uansett hvordan han er som privatperson. ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.