Gå til innhold

Jfr. tråd om

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

"Etter at barnet er født, får verken Tom eller Katie prate til det før etter en uke. Scientologenes tro forbyr slikt fordi barnet kan bli distrahert i sine første tid på jorden. Barn skal heller ikke irettesettes i oppveksten, men selv lære seg forskjellen på riktig og galt."

Bra plan! Herregud...

Skrevet

Står jo ingenting om hva hun selv mener om disse reglene, hun er vel like hjernevasket selv av denne sekten, hvis ikke hadde hun nok kommet seg bort i en fei....

Skrevet

"Etter at barnet er født, får verken Tom eller Katie prate til det før etter en uke. Scientologenes tro forbyr slikt fordi barnet kan bli distrahert i sine første tid på jorden. Barn skal heller ikke irettesettes i oppveksten, men selv lære seg forskjellen på riktig og galt."

Bra plan! Herregud...

Herregud, ja....

Ser for meg at det kommer til å bli en j*vla drittunge med den "oppdragelsen"... :P

Skrevet

Men hun _må_ jo ha visst at han er scientolog da hun ble sammen med ham - det er jo allmenn kjent. Og det er jo lov å sjekke opp littegranne rundt det en potensiell kjæreste driver med da...

Men høl i huet?! Selvfølgelig.

Skrevet

Jeg liker ikke Tom Cruise, har aldri gjort det. Han virker som en eiesyk, forskrudd og sjåvinistisk dr...sekk. Kan aldri tenke meg at dette forholdet varer.

Skrevet

Hvis dette er sant må jeg bare si som deg - stakkars Katie!

Da kan han umulig være helt god i hodet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det her sier vel mer om frøken Katie enn om Cruise.

Han har vært åpen om sin scientologiske sinnssykdom i mange år. Hun visste hva hun gikk til.

Gjest Persille
Skrevet

Herregud, ja....

Ser for meg at det kommer til å bli en j*vla drittunge med den "oppdragelsen"... :P

Blir moro når folk i Norge også begynner med den trosretningen...

Selv om en del er der allerede når det gjelder med irettesettelsen :)

Skrevet

Jeg liker ikke Tom Cruise, har aldri gjort det. Han virker som en eiesyk, forskrudd og sjåvinistisk dr...sekk. Kan aldri tenke meg at dette forholdet varer.

Yepp, bare tenk hvordan Nikole Kidman har blomstret etter at hun ble kvitt ham!

Skrevet

Ja! Føler også med Penelope Cruz som heldigvis også kom seg unna, hehe...

Skrevet

Har hun? Hun har da, i likhet med andre forhenværende lekkerbiskener fra hollywood (f.eks Demi Moore) blitt direkte anorektisk.

"..........................................."

Skrevet

Har hun? Hun har da, i likhet med andre forhenværende lekkerbiskener fra hollywood (f.eks Demi Moore) blitt direkte anorektisk.

Det er sant. Men i motsetning til tidligere, så er jo en mager kropp i dag i mange miljøer et symbol på suksess, utrolig nok.

Skrevet

Det er sant. Men i motsetning til tidligere, så er jo en mager kropp i dag i mange miljøer et symbol på suksess, utrolig nok.

Sant nok. Men jeg synes det er ille når det går så langt som at det ikke finnes former lenger, og at det er _det_ som skal være sexy.

Demi Moore husker jeg som vanvittig sexy og lekker. Så så jeg henne i Charlies Angels 2, og hold på å begynne å blø i øynene. Greit nok at hun var veltrent og senete, men det fantes ikke antydninger til former bortsett fra silokonkladaskene. Kidman har jo alltid vært tynn, men hun var likevel sexy før. Nå ser hun mer syk enn lekker ut.

Jaja...det er vel bare jeg som ikke henger med i tiden :-)

Skrevet

Sant nok. Men jeg synes det er ille når det går så langt som at det ikke finnes former lenger, og at det er _det_ som skal være sexy.

Demi Moore husker jeg som vanvittig sexy og lekker. Så så jeg henne i Charlies Angels 2, og hold på å begynne å blø i øynene. Greit nok at hun var veltrent og senete, men det fantes ikke antydninger til former bortsett fra silokonkladaskene. Kidman har jo alltid vært tynn, men hun var likevel sexy før. Nå ser hun mer syk enn lekker ut.

Du er en bra mann (8-D hehe

Skrevet

Du er en bra mann (8-D hehe

Nei, vet du hva! _Det_ vil jeg ikke ha på meg!

:-)

"..............................................."

Skrevet

"...skriver avisen Expressen, som siterer det amerikanske sladrebladet Celebrity Living."

Kildekritikk?

Skrevet

Jeg synes som Prozak. Hun er radmager, og var penere før. Men hun har gjort det _fantastisk_ på filmfronten siden skilsmissen. Antar at det irriterer eksen hvis det nå skulle vise seg å være sant at han er en sånn dust som han fremstilles som for tida:-)

Skrevet

Godt å høre :D

Skrevet

Jeg synes som Prozak. Hun er radmager, og var penere før. Men hun har gjort det _fantastisk_ på filmfronten siden skilsmissen. Antar at det irriterer eksen hvis det nå skulle vise seg å være sant at han er en sånn dust som han fremstilles som for tida:-)

Enig i det. Hun har spilt mye bra, og virker ganske versatil som skuspiller.

Men nå har jeg også ganske sansen for Tom Cruise som skuespiller også, uansett hvordan han er som privatperson.

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...