Gå til innhold

Jfr. tråd om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir moro når folk i Norge også begynner med den trosretningen...

Selv om en del er der allerede når det gjelder med irettesettelsen :)

"Fri oppdragelse" my ass... :P

Bra JEG vet hvordan folk skal oppdra ungene sine iallfall, jeg som ikke har noen selv... hehe

Skrevet

"...skriver avisen Expressen, som siterer det amerikanske sladrebladet Celebrity Living."

Kildekritikk?

Joa, joa!;-) Du har et poeng, selvfølgelig!

Men jeg er i sladrehumør idag, skjønner du, og det ser det jammen meg ut for at flere her er!;-)

God helg!

Skrevet

Har hun? Hun har da, i likhet med andre forhenværende lekkerbiskener fra hollywood (f.eks Demi Moore) blitt direkte anorektisk.

"..........................................."

Jeg tenkte nå mer på karrieren hennes enn på utseendet, da.

At disse skuespillerinnenes kroppsvekst synker i takt med at karrieren skyter fart, er tydeligvis en svært vanlig bivirkning.

Skrevet

Jeg synes som Prozak. Hun er radmager, og var penere før. Men hun har gjort det _fantastisk_ på filmfronten siden skilsmissen. Antar at det irriterer eksen hvis det nå skulle vise seg å være sant at han er en sånn dust som han fremstilles som for tida:-)

Ja, det var som nevnt i svar til Prozac karrieren hennes jeg tenkte på.

Skrevet

Joa, joa!;-) Du har et poeng, selvfølgelig!

Men jeg er i sladrehumør idag, skjønner du, og det ser det jammen meg ut for at flere her er!;-)

God helg!

Så lenge man bare sladrer, så =)

Har ikke så mye jeg skulle sagt, jeg kjøpte se og hør i dag for første gang *skamme seg*

Men til mitt forsvar har de 100 sydenturer i bladene for denne uka, og jeg følte veldig sterkt at det lå en i bladet foran meg!

Skrevet

Jeg tenkte nå mer på karrieren hennes enn på utseendet, da.

At disse skuespillerinnenes kroppsvekst synker i takt med at karrieren skyter fart, er tydeligvis en svært vanlig bivirkning.

Joda, jeg skjønner jo hva du mener :-)

"............................................"

Skrevet

Har ikke så mye jeg skulle sagt, jeg kjøpte se og hør i dag for første gang *skamme seg*

Men til mitt forsvar har de 100 sydenturer i bladene for denne uka, og jeg følte veldig sterkt at det lå en i bladet foran meg!

Får håpe at du hadde hellet med deg, da!!!;-)

Jeg, for min del (og som du sikkert har skjønt...) kjøper bladet "en gang i blant" (ca 2 ganger i mnd), så jeg har ingenting å si på det!;-)

Skrevet

Får håpe at du hadde hellet med deg, da!!!;-)

Jeg, for min del (og som du sikkert har skjønt...) kjøper bladet "en gang i blant" (ca 2 ganger i mnd), så jeg har ingenting å si på det!;-)

Jeg smugleser det hos andre mye oftere da =p

Vet faktisk ikke om jeg hadde hellet med meg enda. Jeg har det ofte, men jeg har ikke latt meg selv åpne bladet før jeg er ferdig med dagens skolebøker =)

Skrevet

*ler så jeg gråter*

Om det hele stemmer,så er jo de begge temmelig forskrudde - han som setter de reglene - og hun om hun godtar de ...

Skrevet

Det er godt å ha dol og kunne skrive om hemmelighetene sine under et anonymt nick. Tenk hvis naboene viste at du hadde kjøpt Se og Hør i dag;)

Skrevet

Det er godt å ha dol og kunne skrive om hemmelighetene sine under et anonymt nick. Tenk hvis naboene viste at du hadde kjøpt Se og Hør i dag;)

Ikke sant!?

*trekke for gardinene*

Skrevet

Ikke sant!?

*trekke for gardinene*

Kos deg nå i hvert fall med SE og Hør siden du har brukt penger på det, gjerne med gardinene trukket for. Hvis du bor i Oslo så er det vær nå for ikke å se utav vinduene i hvert fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...