lex Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg skal lage innbydelse til firmafest, men sliter med å finne gode maler og/eller illustrasjoner. Clipart-sidene jeg har funnet har stort sett stygge og smakløse bilder. Noe forslag? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 søk i google. skriv invitations+template f.eks, eller hva slags type fest du skal ha + template. da finner du en del linker til forskjellige steder som har mange gode forslag. jeg har aldri søkt etter clipartbilder selv, så jeg vet ikke helt hva som ligger der av denslags. 0 Siter
lex Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 søk i google. skriv invitations+template f.eks, eller hva slags type fest du skal ha + template. da finner du en del linker til forskjellige steder som har mange gode forslag. jeg har aldri søkt etter clipartbilder selv, så jeg vet ikke helt hva som ligger der av denslags. Takk! Skal gjøre et forsøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.