Goliath Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 http://gprime.net/video.php/thatsmyboy Ser ut som om det er visse ting som vi gutta har plantet godt inn i genene. Noe må det vel være....eller? :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hehehe. Det er jo sånn de fleste babyer danser når de hører musikk da.. Kyssingen var litt verre å forklare =) 0 Siter
Maggi Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 He he, ser jo litt manipulert ut, da. Men søt er den jo. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hehe, den var knallmorsom!!! Ler så jeg dævver her! 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 He he, ser jo litt manipulert ut, da. Men søt er den jo. Hvordan manipulert? Mulig de har lagt dukken der og arrangert, men dette er helt vanlig babybevegelser. 0 Siter
Maggi Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hvordan manipulert? Mulig de har lagt dukken der og arrangert, men dette er helt vanlig babybevegelser. Jeg er ikke sikker, men det så ut som bevegelsene var kopier/gjentatt så lenge at det ble mer tydelig og overdrevent. Bevegelsene var helt ekte, tenker jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.