Gjest Jente på 22 Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Eneste målet er å bli slankere. Hva er da mest efefktivt, jogging på tredemølle eller step på stepmaskin? 0 Siter
Gjest Jogg eller dogg Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 min erfaring: du blir fastere av slankere , bedre trent,bedre kondis på mølla. stepp: er bra det også og man forbrenner mer på å steppe enn jogge. konklusjon. Jogge:25 min forbrenner du.ca 350 stepp: forbrenner du ca 600 kcal. jeg kan garantere deg resultater hvis du jogger i 15 min og stepper 15 min 4 ganger i uken i 1 mnd. lykke til 0 Siter
Gjest fbi84 Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 min erfaring: du blir fastere av slankere , bedre trent,bedre kondis på mølla. stepp: er bra det også og man forbrenner mer på å steppe enn jogge. konklusjon. Jogge:25 min forbrenner du.ca 350 stepp: forbrenner du ca 600 kcal. jeg kan garantere deg resultater hvis du jogger i 15 min og stepper 15 min 4 ganger i uken i 1 mnd. lykke til Hvor har du disse tallene fra? 0 Siter
Gjest Jogg eller dogg Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hvor har du disse tallene fra? fra apparatene på sats. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 fra apparatene på sats. Tror jeg må skifte treningsstudio, for på mitt studio opererer de med MYE lavere tall Tror du jeg blir fortere slank om jeg bytter til SATS? 0 Siter
Gjest Instillinger Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Tror jeg må skifte treningsstudio, for på mitt studio opererer de med MYE lavere tall Tror du jeg blir fortere slank om jeg bytter til SATS? Det kommer jo an på hvor fort du jogger/step'er. Og på hvilket nivå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.