Gå til innhold

jogge eller step?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente på 22
Skrevet

Eneste målet er å bli slankere. Hva er da mest efefktivt, jogging på tredemølle eller step på stepmaskin?

Gjest Jogg eller dogg
Skrevet

min erfaring: du blir fastere av slankere , bedre trent,bedre kondis på mølla. stepp: er bra det også og man forbrenner mer på å steppe enn jogge.

konklusjon.

Jogge:25 min forbrenner du.ca 350

stepp: forbrenner du ca 600 kcal.

jeg kan garantere deg resultater hvis du jogger i 15 min og stepper 15 min 4 ganger i uken i 1 mnd.

lykke til

Skrevet

min erfaring: du blir fastere av slankere , bedre trent,bedre kondis på mølla. stepp: er bra det også og man forbrenner mer på å steppe enn jogge.

konklusjon.

Jogge:25 min forbrenner du.ca 350

stepp: forbrenner du ca 600 kcal.

jeg kan garantere deg resultater hvis du jogger i 15 min og stepper 15 min 4 ganger i uken i 1 mnd.

lykke til

Hvor har du disse tallene fra?

Gjest Jogg eller dogg
Skrevet

Hvor har du disse tallene fra?

fra apparatene på sats.

Skrevet

fra apparatene på sats.

Tror jeg må skifte treningsstudio, for på mitt studio opererer de med MYE lavere tall :) Tror du jeg blir fortere slank om jeg bytter til SATS? :)

Gjest Instillinger
Skrevet

Tror jeg må skifte treningsstudio, for på mitt studio opererer de med MYE lavere tall :) Tror du jeg blir fortere slank om jeg bytter til SATS? :)

Det kommer jo an på hvor fort du jogger/step'er. Og på hvilket nivå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...