Gjest rehab12345 Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 hvor lang tid tar det å få rehabilitering , hvis TK har all info og det eneste man skal gjøre er å søke. 0 Siter
Ginger2002 Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hei! For meg så tok behandlingstiden en uke. mvh 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 alt fra en uke til 5 måneder tror jeg. jeg fikk avslag på rehabpenger. Og da hadde jeg ventet på svar fra dem i nesten 5 måneder Så det kommer an på hvor du bor 0 Siter
Gjest rehab12345 Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 alt fra en uke til 5 måneder tror jeg. jeg fikk avslag på rehabpenger. Og da hadde jeg ventet på svar fra dem i nesten 5 måneder Så det kommer an på hvor du bor såpass ja, jeg bor i oslo da. 5 mnd , så lenge...det synes jeg var veldig lenge. Manglet du noe dokumentasjon fra lege eller noe? 0 Siter
Gjest rehab12345 Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hei! For meg så tok behandlingstiden en uke. mvh 1 uke veldig fort. hadde du kontakter eller? . Hvordan få fortgang i prossesen egentlig? Gjorde du noe spessielt? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 såpass ja, jeg bor i oslo da. 5 mnd , så lenge...det synes jeg var veldig lenge. Manglet du noe dokumentasjon fra lege eller noe? nei, det var bare somling fra deres side.. Kan ikke skjønne hvorfor de skal vente så lenge med å gi meg et avslag. og avslaget måtte jeg også purre på ja nå ble jeg litt sutrete men ble så sur over å tenke ove rdet 0 Siter
Ginger2002 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 1 uke veldig fort. hadde du kontakter eller? . Hvordan få fortgang i prossesen egentlig? Gjorde du noe spessielt? He he! Nei, jeg hadde ingen kontakter. Dette var i 2004, jeg hadde gått sykemeldt nesten ett år da jeg ble lagt inn på sykhuset før påske, og fikk da en klar diagnose der. Jeg leverte inn all informasjo selv, legeerkæring fra fastlegen, samt epikrisen fra sykehuset. Jeg ringte etter en uke, og da var det innvilget allerede. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.