Gå til innhold

Når tråkket dere i salaten sist?

Anbefalte innlegg

Gjest tråkket i salaten
Skrevet

Noen ganger så bare klarer jeg ikke å holde kjeft. Skulle holde foredrag med en studiegruppe om en psykologisk teori. jeg har null tro på denne retningen, synes det er noe ordentlig vrøl, men vi skulle likevel skrive om den.

Helt på tampen når vi skulle diskutere så bare måtte jeg si noe om at jeg fikk en følelse av at de som tilhørte denne ideologien var late og ikke gadd å ta tak i problemene til klienten.

Da skjønte jeg at det hadde tråkket i salaten. Den ene veilederen har jobbet med denne teorien selv og tok det vel som en person fornærmelse.

Sjelden jeg har følt meg så dum og rodd så mye for å komme meg i land et sted. Men jeg klarte rett og slett ikke å holde kjeft. For denne teorien synes jeg var noe ordentlig vrøl.

Men hvorfor klarer jeg ikke å holde kjeft?

Noen som kjenner seg igjen?

Skrevet

Jeg tramper i salaten ganske regelmessig, og klarer ikke å holde styr på når jeg sist gjorde det. Sånn er det å være frittalende, impulsiv og uredd for å trekke i gang diskusjoner. ;o)

Gjest tråkket i salaten
Skrevet

Jeg tramper i salaten ganske regelmessig, og klarer ikke å holde styr på når jeg sist gjorde det. Sånn er det å være frittalende, impulsiv og uredd for å trekke i gang diskusjoner. ;o)

Godt det er flere av oss, jeg vil gjerne kvitte meg med denne spesielle evnen men aner ikke hvordan

livet hadde vært så mye enklere uten. Men akk så kjedelig...

Gjest tråkket i salaten
Skrevet

Godt det er flere av oss, jeg vil gjerne kvitte meg med denne spesielle evnen men aner ikke hvordan

livet hadde vært så mye enklere uten. Men akk så kjedelig...

Skrevet

Hvorfor skulle du holde kjeft om noe slikt? I en akademisk situasjon er det jo nettopp *meningen* å diskutere slike ting. Det kommer ikke noe nyttig ut av det hvis alle bare skal jatte med hverandre. Men du må selvsagt være klar til å argumentere for hvorfor du mener det du gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...