Gå til innhold

skrytetråd: Nå har sambo tatt helgavasken igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helga slapp jeg unna helgavasken igjen dere!

Sambo har ryddet alle rom,vasket gulv nede og ryddet og vasket badet,vasket noen vindu på innsiden,lagt sammen klær og prøvde seg på å få tak i roser på torvet men roseselgeren glimret med sitt fravær.

Det ble resturant pizza istedet.

For en mann jeg har!,har du en sånn mann?

Har inntrykk av at jeg har valgt riktig mann altså :)

Skrevet

*ler* så deilig da :)

Du har nok valgt rett ;)

Mannen min tar gjerne et tak han også...støvklut, støvsuger ol.

Dessuten sprer han om seg med godord og kompelimenter hver dag, og sender sms med "tusen takk for nydelig mat min vakre due" ol. hver dag.

I postkassa ligger det innimellom en pose med sukrede mandler til meg - elsker det- eller en flaske med noe godt.

Han husker alle merkedagene våre, og har ofte med en gave hjem, hudkrem, øredobber osv. osv.

Han er romantisk, snill, sensuell, sexuell og har en strålende humor.

Flott familiefar og partner.

Så jepp...jeg har også valgt riktig mann :)

Gjest oktober regn
Skrevet

Oj, hvordan overtalte du han til å gjøre dette da?? ;o)

Nei,min er ikke no glad i hussarbeid. Men vi sammarbeider godt og han gjør ting jeg ber han om å gjøre da=) Så sånn sett er jeg fornøyd. Men jeg har ikke no imot å vaske huset selv.

Skrevet

Joda.

I kveld er "mannen min" på pokerkveld med gutta, og var strålende fornøyd med seg selv fordi han skulle "la meg få" spise pizza med ham i morra.

Roser har jeg fått én gang i forholdet vårt, det var en vissen en den dagen vi ble sammen.

Håper du viser ham at du setter pris på det han gjør for deg! =)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Joda.

I kveld er "mannen min" på pokerkveld med gutta, og var strålende fornøyd med seg selv fordi han skulle "la meg få" spise pizza med ham i morra.

Roser har jeg fått én gang i forholdet vårt, det var en vissen en den dagen vi ble sammen.

Den første setningen jeg leste når jeg begynte på skolen var: Far leser, mor baker:)

Gjest holder på med vasken
Skrevet

Vel.... Min mann gjør heller lite. Her er det jeg som må gjøre husarbeidet, selv når jeg er sykemeldt.

Gjest litt misunnelig
Skrevet

Nei, jeg har ikke en sånn mann, men jeg skal la innlegget ditt stå på skjermen sånn at han ser det når han vokner.

Skrevet

Har ingen sambo jeg men har vaskehjelp i steden som har skuret huset mitt og handlet i 9 timer.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, jeg har tatt helgevasken, eller ihvertfall 1.etg. Nå har jeg en liten pause før jeg starter på andre etasje. Planen er å bli ferdig før Beat for beat.

Men mannen min har ihvertfall laget gryterett og akkurat nå er han på kino med sønnen vår. De skal se Charlie og Sjokoladefabrikken. Han er ikke noe særlig huslig av seg, men kan ihvertfall lage mat.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Nei, jeg har tatt helgevasken, eller ihvertfall 1.etg. Nå har jeg en liten pause før jeg starter på andre etasje. Planen er å bli ferdig før Beat for beat.

Men mannen min har ihvertfall laget gryterett og akkurat nå er han på kino med sønnen vår. De skal se Charlie og Sjokoladefabrikken. Han er ikke noe særlig huslig av seg, men kan ihvertfall lage mat.

Mannen min er hverken huslig eller kan lage mat han. :(

Men han gjør mye når jeg ber han om det da.

Han synes selv han kan lage mat da, for han kan steke grandis, hamburger og koke pølser. :)

Men, men. Han gjør mye annet da. Så jeg er tross alt fornøyd.:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har ingen sambo jeg men har vaskehjelp i steden som har skuret huset mitt og handlet i 9 timer.

Handlet i 9 timer????

Da bør det være rimelig fylt opp i skapene dine nå;)

Skrevet

Vel. med unntak av de rosene, så hander det faktisk titt og ofte av min samboer gjør det samme. (vel.. ikke brette klær, og ikke vaske klær).

Skrevet

Handlet i 9 timer????

Da bør det være rimelig fylt opp i skapene dine nå;)

knis, det var vel heller mer vasking og rydding vel ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

knis, det var vel heller mer vasking og rydding vel ;o)

Å ja, da forstår jeg;)

Begynte å lure på hva den vaskehjelpen drev med på handletur. Koste seg på kafe kanskje eller sto i polkø eller noe slikt.

Men vasking tar tid ja. Jeg får vel fortsette vaskinga jeg også. Pausen ble litt lang;)

Skrevet

*ler* så deilig da :)

Du har nok valgt rett ;)

Mannen min tar gjerne et tak han også...støvklut, støvsuger ol.

Dessuten sprer han om seg med godord og kompelimenter hver dag, og sender sms med "tusen takk for nydelig mat min vakre due" ol. hver dag.

I postkassa ligger det innimellom en pose med sukrede mandler til meg - elsker det- eller en flaske med noe godt.

Han husker alle merkedagene våre, og har ofte med en gave hjem, hudkrem, øredobber osv. osv.

Han er romantisk, snill, sensuell, sexuell og har en strålende humor.

Flott familiefar og partner.

Så jepp...jeg har også valgt riktig mann :)

Heldiggris!!

Skrevet

Oj, hvordan overtalte du han til å gjøre dette da?? ;o)

Nei,min er ikke no glad i hussarbeid. Men vi sammarbeider godt og han gjør ting jeg ber han om å gjøre da=) Så sånn sett er jeg fornøyd. Men jeg har ikke no imot å vaske huset selv.

Sier ingwnting jeg, ikke så mye som ymte frempå trenger jeg.

Skrevet

Joda.

Vi får se hva kvelden bringer *LOL*

Skrevet

Vel.... Min mann gjør heller lite. Her er det jeg som må gjøre husarbeidet, selv når jeg er sykemeldt.

Uff stakkar deg.

Det er nok mange menn som er sånn.

Hva når han er sykmeldt? må du gjøre alt for ham da?

Skrevet

Å ja, da forstår jeg;)

Begynte å lure på hva den vaskehjelpen drev med på handletur. Koste seg på kafe kanskje eller sto i polkø eller noe slikt.

Men vasking tar tid ja. Jeg får vel fortsette vaskinga jeg også. Pausen ble litt lang;)

Vi har kost oss og drukket kaffe også da. Jeg er ikke noen som pisker andre jeg altså :o)

Skrevet

Nei, jeg har ikke en sånn mann, men jeg skal la innlegget ditt stå på skjermen sånn at han ser det når han vokner.

Ja gjør det!

De trenger å få bevis på at andre menn gjør husarbeid noen tror jeg.

Får nok til svar at min sambo er en tøffel og at jeg er streng mot ham *HEHE*

Jeg har ikke bedt ham eller ymtet frempå om helgavasken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...