Gå til innhold

skrytetråd: Nå har sambo tatt helgavasken igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen sambo jeg men har vaskehjelp i steden som har skuret huset mitt og handlet i 9 timer.

Bra Dorthe at noen hjelper deg.

Skrevet

Nei, jeg har tatt helgevasken, eller ihvertfall 1.etg. Nå har jeg en liten pause før jeg starter på andre etasje. Planen er å bli ferdig før Beat for beat.

Men mannen min har ihvertfall laget gryterett og akkurat nå er han på kino med sønnen vår. De skal se Charlie og Sjokoladefabrikken. Han er ikke noe særlig huslig av seg, men kan ihvertfall lage mat.

Fint at han tar guttetur med sønnen da og lage middag er jo ikke værst det heller da.

Skrevet

Vel. med unntak av de rosene, så hander det faktisk titt og ofte av min samboer gjør det samme. (vel.. ikke brette klær, og ikke vaske klær).

Hehe det å brette klær er ikke han sterkeste side heller,spennende å se hvor alle klærne mine har havnet.

Det pleier nemlig å hende jeg finner klærne mine i klesskuffen til sønnen min..

Skrevet

Å ja, da forstår jeg;)

Begynte å lure på hva den vaskehjelpen drev med på handletur. Koste seg på kafe kanskje eller sto i polkø eller noe slikt.

Men vasking tar tid ja. Jeg får vel fortsette vaskinga jeg også. Pausen ble litt lang;)

Å jo da det var sikkert polkø for å handle inn helgas rasjon til Dorthe! :))

Skrevet

Den første setningen jeg leste når jeg begynte på skolen var: Far leser, mor baker:)

hehe det stemte nok veldig godt når vi var små barn det ja.

Skrevet

Bra Dorthe at noen hjelper deg.

Takk, jeg føler det nesten som litt luksus jeg. Men så har jeg bodd i møkkete leilighet i 20 år også.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

hehe det stemte nok veldig godt når vi var små barn det ja.

Fjortisen i huset sier det var i middelalderen.

Skrevet

Fjortisen i huset sier det var i middelalderen.

hehe ja det virker nok sånn for dem.

Skrevet

Vi får se hva kvelden bringer *LOL*

Hva mener du? =)

Skrevet

Hva mener du? =)

Hehe det skal jeg ikke utdype nærmere her på dol nei'erte':)

Skrevet

Hehe det skal jeg ikke utdype nærmere her på dol nei'erte':)

Hehe, jeg skjønner ingenting jeg nå!

Kan du hviske det? =)

Skrevet

Hvis du vasker og rydder så mye hver fredag, skjønner jeg at du er glad. :-)

Skrevet

Hvis du vasker og rydder så mye hver fredag, skjønner jeg at du er glad. :-)

Jeg nei er du helt sprø du? :)

Men han vasker noe enormt når han begynner.

Skrevet

Jeg nei er du helt sprø du? :)

Men han vasker noe enormt når han begynner.

Jeg puster lettet ut for din skyld.. :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"For en mann jeg har!,har du en sånn mann?"

Ja, det har jeg. Jeg burde kanskje vært flinkere til å sette pris på det, for jeg tenker egentlig ikke så mye over det ;)

Skrevet

Jeg har ingen mann og ikke savner jeg det heller, men jeg kunne tenkt meg en kone.

Skrevet

Jeg har ingen mann og ikke savner jeg det heller, men jeg kunne tenkt meg en kone.

En kone!? javel sikkert greit å være to koner i lag for å ta helgavasken :)

Skrevet

En kone!? javel sikkert greit å være to koner i lag for å ta helgavasken :)

Nei jeg vil gjerne ha en kone som tar helgevasken;) Jeg hadde ikke tenkt å være i konerollen også. Var det ikke for sexen skulle jeg gjerne vært lesbisk. Tenk å ha en kone som forstår at jeg er trøtt når jeg kommer hjem fra jobb, som venter med middagen ferdiglaget, som husker bursdager og andre store dager i familien, som kan stryke klær og vet forskjell på vaskeprogrammer på vaskemaskinen;) Og ikke minst som vet hva PMS og overgangsalder er, og ser ikke på meg som en råtten plomme og spør om jeg ikke blir snart ferdig med mensen;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...