Gå til innhold

Filmstjerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller var hele opptredenen til Wenche Foss utrolig pinlig....? (Hvis noen av dere ser på dette da)

Skrevet

Svitsjet bare såvidt innom, og jeg syns det var pinlig bare å i det hele tatt bruke henne i en sånn setting.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Hehe jeg syns det jeg også.. Alt virket så overdrevet!

Jeg heier på Andreas i dag iallefall, likte han.. Og hun første som spilte i scenen med liket..husker ikke hva hun het.. Hun var flink.. Hun blonde som spilt i siste scene og:)

Skrevet

Svitsjet bare såvidt innom, og jeg syns det var pinlig bare å i det hele tatt bruke henne i en sånn setting.

Ikke sant?

Hun er altfor gammel til det.

"Åh, hjelp, jeg har mennesker både foran og bak", sitter og virrer når hun prater og snur seg på stolen, avbryter de andre jurymedlemmene, og annonnserer mitt i programmet at hun skal bruke pengene hun får for jobben der på finalistene!

*rødme sterkt*

Skrevet

Hehe jeg syns det jeg også.. Alt virket så overdrevet!

Jeg heier på Andreas i dag iallefall, likte han.. Og hun første som spilte i scenen med liket..husker ikke hva hun het.. Hun var flink.. Hun blonde som spilt i siste scene og:)

Hm.. jeg heier på hun lyse i sekretær-sketsjen, Veronica, Enrique og han mørke som var i cafe-sketsjen.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Hm.. jeg heier på hun lyse i sekretær-sketsjen, Veronica, Enrique og han mørke som var i cafe-sketsjen.

ja Enrique var også flink. Så Enrique og Andreas(det er han du heier på i cafè-scenen) må gå videre:)

Av jentene må det bli hun første i lik-scenen...hun med krøller. Og hun blonde i sekretær-scenen :)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Ikke sant?

"Åh, hjelp, jeg har mennesker både foran og bak", sitter og virrer når hun prater og snur seg på stolen, avbryter de andre jurymedlemmene, og annonnserer mitt i programmet at hun skal bruke pengene hun får for jobben der på finalistene!

*rødme sterkt*

ja jeg ble flau da Alexander skulle begynne å snakke, og så prøver hun å ta ordet...Og så sier Alexander "du kan prate først" så sier hun "å skal jeg prate først?"...halloooo! hehe... Må le litt..

Alexander er forresten nydelig! ;););)

Skrevet

ja Enrique var også flink. Så Enrique og Andreas(det er han du heier på i cafè-scenen) må gå videre:)

Av jentene må det bli hun første i lik-scenen...hun med krøller. Og hun blonde i sekretær-scenen :)

Da er vi jo helt enige da =) Og ut med Wenche Foss, for all del..

TorneROSA1365380904
Skrevet

Da er vi jo helt enige da =) Og ut med Wenche Foss, for all del..

Hehe jaaaa! Godt at man kan være enige da..;)

Nå roper samboeren på meg, syns det er kjedelig at jeg satt meg her litt. Men måtte bare rett innom:) Men jeg får vel holde han litt med selskap stakar ;)

God helg DarkPink:)

Skrevet

ja jeg ble flau da Alexander skulle begynne å snakke, og så prøver hun å ta ordet...Og så sier Alexander "du kan prate først" så sier hun "å skal jeg prate først?"...halloooo! hehe... Må le litt..

Alexander er forresten nydelig! ;););)

Hahahaha, det reagerte jeg også på!

Søt han ja, men ørlite feminin for min smak =) Skjønt det hjalp litt med skjeggstubber.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Hahahaha, det reagerte jeg også på!

Søt han ja, men ørlite feminin for min smak =) Skjønt det hjalp litt med skjeggstubber.

Hehe.. *ler av den Wenche episoden*

Syns han er finere uten skjeggstubbene jeg da;) Men jeg liker søte menn..hihi..han ser så ren ut på en måte...klarer liksom ikke å forklare det;) Men han er kjempe nydelig.MIN smak;)

Skrevet

Hehe jaaaa! Godt at man kan være enige da..;)

Nå roper samboeren på meg, syns det er kjedelig at jeg satt meg her litt. Men måtte bare rett innom:) Men jeg får vel holde han litt med selskap stakar ;)

God helg DarkPink:)

Heldige du. Alltid jeg som må mase på at kjæresten skal komme og se tv med meg!

God helg til deg også =)

Skrevet

Ikke sant?

*rødme sterkt*

Å jøss, jeg blir helt pinlig berørt her jeg sitter jeg.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Heldige du. Alltid jeg som må mase på at kjæresten skal komme og se tv med meg!

God helg til deg også =)

Hehe, samboeren skal ikke mase for mye, for han sitter her en del han også;)

Men er greit å ha litt kvalitetstid i helgene. Travelt i ukedagene.

Skrevet

Hehe.. *ler av den Wenche episoden*

Syns han er finere uten skjeggstubbene jeg da;) Men jeg liker søte menn..hihi..han ser så ren ut på en måte...klarer liksom ikke å forklare det;) Men han er kjempe nydelig.MIN smak;)

REN.. *ler*

TorneROSA1365380904
Skrevet

REN.. *ler*

Jammen jammen! Han ser REN ut! Har et RENT ansikt..*ler av seg selv* eg skjønner ikke kordan eg skal forklare det ellers:) Bytt ut R'en med P da vel,bertha:)

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg synes hun var veldig søt, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...