TorneROSA1365380904 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Tenk at jeg fikk skryyyyyt av spinning instruktøren etter timen i dag...hihiii *fornøyd* Nå tar jeg helg med goooood samvittighet! Måtte bare dele dette med dere jeg. Jeg ble så glaaaad skjønner dere! Og ikke minst motivert! *glise fra øre til øre* 0 Siter
Freya Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Så bra! Stå på med spinning, du spreke spinning-gudinne! Hehe. 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Så bra! Stå på med spinning, du spreke spinning-gudinne! Hehe. Hihi, spinning er digg! Kan jeg gå på fest i kveld med god samvittighet;) 0 Siter
Freya Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hihi, spinning er digg! Kan jeg gå på fest i kveld med god samvittighet;) Ta en skål for meg også da! (Skal på jobb i natt.) Så skal jeg tenke på deg i morra når jeg våkner frisk og opplagt uten alkoholånde. Hihi. 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Ta en skål for meg også da! (Skal på jobb i natt.) Så skal jeg tenke på deg i morra når jeg våkner frisk og opplagt uten alkoholånde. Hihi. Ja, skal si på festen..."dere, vi må ta en skål for Freya" hehe Alkoholånde er pyton!! Men jeg skal prøve å holde meg litt i skinnet, for kan ikke være dårlig i morgen, har mye skolearbeid. Årner seg;) Alkoholånde får jeg nok uansett:( heh 0 Siter
Freya Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ja, skal si på festen..."dere, vi må ta en skål for Freya" hehe Alkoholånde er pyton!! Men jeg skal prøve å holde meg litt i skinnet, for kan ikke være dårlig i morgen, har mye skolearbeid. Årner seg;) Alkoholånde får jeg nok uansett:( heh Hehe ja si det! Da lurer de nok... Kos deg i kveld da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.