Gjest wonderinggirl Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg skal lage en film, der jeg skal bruke klipp fra andre filmer. (dvd`er) Filmen redigerer jeg i adobe premiere. Hvordan kan jeg få klippene fra dvd`en og inn i min film? Noe spesielt program jeg trenger? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Se under "Min datamaskin", det burde komme opp som en ekstern disk. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Se under "Min datamaskin", det burde komme opp som en ekstern disk. Oops, feil tråd! 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Se under "Min datamaskin", det burde komme opp som en ekstern disk. heh...tror du svarte på feil sted jeg gitt...:-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 heh...tror du svarte på feil sted jeg gitt...:-) Så det selv Jeg har alltid lurt på hvordan noen klarer det og nå gjorde jeg det jammen meg selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.