Tootsieroll1365380854 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Eksempler på mobbing på DOL: * Mobberen dikter opp historier som liksom skal være skrevet av mobbeofferet. Medisinske innlegg for eksempel. * Mobbern(e) bruker kjønnsrelaterte ord sammen med ditt ekte navn som de outer. Eks Trinefitte. * Klikker seg sammen på msn og lager fake-historier som den som mobbes skal tro på. (Diktet opp med utganspunkt i opplysninger de har skaffet på DOL.) Disse eksemplene er fra mange år tilbake. Personene som fant på disse kreativt skadelige, tåplige, barnslige tingene var voksne mennesker ja...i ansvarsfulle stillinger. Det er ikke mulig?! Jeg blir like overrasket hver gang jeg hører om så til de grader ufornuftige voksne mennesker.. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Eksempler på mobbing på DOL: * Mobberen dikter opp historier som liksom skal være skrevet av mobbeofferet. Medisinske innlegg for eksempel. * Mobbern(e) bruker kjønnsrelaterte ord sammen med ditt ekte navn som de outer. Eks Trinefitte. * Klikker seg sammen på msn og lager fake-historier som den som mobbes skal tro på. (Diktet opp med utganspunkt i opplysninger de har skaffet på DOL.) Disse eksemplene er fra mange år tilbake. Personene som fant på disse kreativt skadelige, tåplige, barnslige tingene var voksne mennesker ja...i ansvarsfulle stillinger. Jeg har vært på dol siden 1998, men aldri fått med meg dette. Jeg er utrolig glad for det siden jeg liker å dette inn her når det passer meg og glemme alt som foregår når jeg logger meg av. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Mobbere kan være hvem som helst, når som helst og hvor som helst. Mobbing er så uhåndterlig og vanskelig å definere at det er ikke så enkelt som du beskriver. Ingen grunn til ikke å debattere det selv om man ikke har alle nyanser av det under kontroll. På skolene sier de også slikt for å forsvare at de ikke takler problemet. Da jeg gikk på skolen var det mange som fikk jevnt kraftig juling hver dag uten at lærere grep inn, og de mest utrolige påstander kom for å slippe å ta tak i det. En varm potet som må nyanseres for å bli kaldere. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Eksempler på mobbing på DOL: * Mobberen dikter opp historier som liksom skal være skrevet av mobbeofferet. Medisinske innlegg for eksempel. * Mobbern(e) bruker kjønnsrelaterte ord sammen med ditt ekte navn som de outer. Eks Trinefitte. * Klikker seg sammen på msn og lager fake-historier som den som mobbes skal tro på. (Diktet opp med utganspunkt i opplysninger de har skaffet på DOL.) Disse eksemplene er fra mange år tilbake. Personene som fant på disse kreativt skadelige, tåplige, barnslige tingene var voksne mennesker ja...i ansvarsfulle stillinger. Føler meg truffet på det msn-punktet. *såret* 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 "Det enkle er ofte det beste" I hvert fall gidder jeg ikke analysere personligheten og "nyansere" overfor personer som bare er ute for å trakassere. Noen mennesker trenger ikke forståelse, men skarp og enkel korreks. Når ti personer kaller deg en drittsekk på en gang, da lysner det ofte litt på lofet. Vi hadde en mobber på jobben, en skikkelig utspekulert jævel. Det endte med at 6 personer møtte opp hos sjefen over alle sjefer og forlangte vedkommendes avskjed. En hel avdeling. Stor forskrekkelse, men effektivt. Han slutta sjøl, men påsto det var han som ble mobba, selvsagt. Noen skjønner bare hardt mot hardt. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Fniiis ;O) Hvem sier at det ikke finnes kroppsspråk på DOL? Det er bare å beskrive det. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Kroppsspråk? *vrikker sexy på rompa* "Kroppsspråk? *vrikker sexy på rompa* " Eh...er ikke du en mann? *lurer* 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hvem sier at det ikke finnes kroppsspråk på DOL? Det er bare å beskrive det. :-) Jepp! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 "Kroppsspråk? *vrikker sexy på rompa* " Eh...er ikke du en mann? *lurer* Nei, han er ulv. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 "Kroppsspråk? *vrikker sexy på rompa* " Eh...er ikke du en mann? *lurer* Jo. I mine øyne i hvert fall :-) Kan jeg ikke vrikke på rompa for det? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 "Kroppsspråk? *vrikker sexy på rompa* " Eh...er ikke du en mann? *lurer* Hallo, Amber! Har du sett på latin amerikanske dansere, eller?!?! Finnes det mer sexy, vrikkende mannerumper? Finnes jo annen vrikking enn Hoochie-mama-vrikking, da ;O) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Nei, han er ulv. Det var det jeg også trodde, ser du. Men mannfolk vrikker ikke på rumpa vel! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Det var det jeg også trodde, ser du. Men mannfolk vrikker ikke på rumpa vel! Tja, man vet jo aldri med den mannen. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hallo, Amber! Har du sett på latin amerikanske dansere, eller?!?! Finnes det mer sexy, vrikkende mannerumper? Finnes jo annen vrikking enn Hoochie-mama-vrikking, da ;O) Litt for femi når det blir vrikking sånn syns jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jo. I mine øyne i hvert fall :-) Kan jeg ikke vrikke på rompa for det? Tja...syns det er litt femi jeg da. Men bare vrikk i vei, du. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Eksempler på mobbing på DOL: * Mobberen dikter opp historier som liksom skal være skrevet av mobbeofferet. Medisinske innlegg for eksempel. * Mobbern(e) bruker kjønnsrelaterte ord sammen med ditt ekte navn som de outer. Eks Trinefitte. * Klikker seg sammen på msn og lager fake-historier som den som mobbes skal tro på. (Diktet opp med utganspunkt i opplysninger de har skaffet på DOL.) Disse eksemplene er fra mange år tilbake. Personene som fant på disse kreativt skadelige, tåplige, barnslige tingene var voksne mennesker ja...i ansvarsfulle stillinger. Og hvorfor tror du jeg nekter å ha MSN? Fordi jeg ser hva andre får servert via det systemet. Moderne baksnakking og mobbing elektronisk. Jeg har Skype da. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Tja...syns det er litt femi jeg da. Men bare vrikk i vei, du. Litt moro skal vi ha, selv om noen driter seg ut stadig vekk. Ikke du da. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Litt moro skal vi ha, selv om noen driter seg ut stadig vekk. Ikke du da. :-) Driter meg sikkert ut av og til jeg også. Men det er jo det man lærer av, hehe. Gjør ikke noe det. *s* :-D 0 Siter
Gjest enskalikketålesåinderligvel Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ja, denne "klikken" av kvinnfolk var et imponerende skue. Regnet med at noen ville huske... Men selv husker jeg at de fleste stod og så på...Ingen som sa at "nok er nok"... At mobberne var intelligente og fantasifulle gjorde det hele til en "forestilling"... De fleste observerte med stoisk ro ("det gjelder ikke meg"), lo litt i kulissene og bidro til at mobberne trodde at det de holdt på med var "normal oppførsel"... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Hallo, Amber! Har du sett på latin amerikanske dansere, eller?!?! Finnes det mer sexy, vrikkende mannerumper? Finnes jo annen vrikking enn Hoochie-mama-vrikking, da ;O) Tja, om de _må_ vrikke på rumpa, så er det vel best at det er del av en eller annen dans Men menn er nå mer sexy om de lar det være 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.