Gå til innhold

Mobbing på DOL

Anbefalte innlegg

Gjest SSSDDDDDDD
Skrevet

Det har jeg da aldri sagt!

Du var mobbeofferet du, vi lurte deg trilltrall rundt med mange fiktive personer...i lang tid :P

Du fikk aldri vite det...dine fiktive "venner" bare forsvant fra dol. Men et par nye har sågar tilkommet.

Bare et dårlig forsøk på å være morsom, jeg kødda selvfølgelig som du sikkert forsto.

Trolling?er det det dere kaller det?

Nei nå er natten overmoden.

Gudd nait! ;9

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

24

• Prozak

18

• Tootsieroll1365380854

16

• Glimtipper

13

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bare et dårlig forsøk på å være morsom, jeg kødda selvfølgelig som du sikkert forsto.

Trolling?er det det dere kaller det?

Nei nå er natten overmoden.

Gudd nait! ;9

Sov godt.

Men det var faktisk noen som åpenbart køddet med meg. Jeg forsto det selv og ble også gjort oppmerksom på det av andre brukere.

Det var en grunn til at jeg aldri la de aktuelle nickene inn på msn - da de ville det.

Gjest ssssddddd
Skrevet

Det stemmer ikke.

Samtlige av mine "venner" har jeg fortsatt kontakt med, de fleste av dem har jeg møtt, og de jeg ikke har møtt består av enkelte i blondinegjengen her, og de er dem de påstår å være.

Grunnen til at jeg forsvant fra dol en stund var en dol-gærning som kom med trusler på mail og ringte meg - for å gjøre det klart at han visste hvem jeg var.

Nickskiftet har ingen årsak i noe mer spennende enn at jeg bestemte meg for å kutte ut dol og derfor foretok en cyberharakiri av nicket mitt, ved å sørge for at jeg ikke husket SDD-passordet.

Da jeg kom tilbake noen måneder senere måtte jeg altså bytte nick, og jeg la aldri skjul på at jeg var meg, selv om jeg kjørte en svært lite troverdig Odalen-historie som enkelte (utrolig nok) kjøpte, noe som selvfølgelig medførte at jeg kjørte på.

Uuups, har du fått trusler?

Djesus, mange gærninger der ute ://

God natt iallefall! :)

(håper webm ikke tar meg for nickspam, men du-alle skjønner jo det er samme person)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Uuups, har du fått trusler?

Djesus, mange gærninger der ute ://

God natt iallefall! :)

(håper webm ikke tar meg for nickspam, men du-alle skjønner jo det er samme person)

Jupp, var en gærning med så detaljert informasjon om min gjøren enkelte dager at jeg vart oppriktig skrømt, og når faenskapet til og med var så utholdende som denne skruen var det nærliggende å tro han var klin sprø, og ikke bare ute etter litt uskyldig moro.

Jau! Sov godt!

Skrevet

"De som faktisk _er_ "uten et liv" er jo faktisk folk som har problemer, og de skal man aller minst behandle respektløst."

De er ikke nødvendigvis uten liv fordi om de har problemer. De har bare et liv som er fullt av problemer :o)

*kverulere* ;o)

"De er ikke nødvendigvis uten liv fordi om de har problemer. De har bare et liv som er fullt av problemer :o) "

Det jeg ville frem til, var jo at de som er "uten et liv", uansett årsak, sannsynligvis har problemer.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...